Naslovna > Automobili > Cadillac > Escalade > Američki luksuz u SUV formatu
FOTO GALERIJA (10)

Cadiallac Escalade

Američki luksuz u SUV formatu

Sa petom generacijom Escaladea Cadillac je po prvi put primijenio nove dizajnerske standarde i uveo u ponudu digitalizovani enterijer. Prvoklasan luksuz nadograđen je sa modernijim materijalima, dok je udobnost poboljšana ugradnjom zadnjeg multilinka…

Jedan od najluksuznijih američkih i svjetskih SUV modela današnjice Cadillac Escalade nedavno je predstavljen u potpuno novom izdanju. Peta generacija dijeli istu platformu sa aktuelnim GMC Yukon i Chevrolet Suburban SUV-ovima, ali je u odnosu na njih značajno naprednija i prestižnija kako u pogledu dizajna, kvaliteta upotrebljenih materijala, dostupne opreme, tako i u pogledu pogona i najsavremenijih tehnoloških dostignuća.

 

 

 

 

Dizajn najnovije Cadillacove SUV perjanice snažno je inspirisan atraktivnim konceptom Escala iz 2016. godine, koji je bio svojevrsni glasnik novog dizajnerskog jezika američke kompanije. Kako to i dolikuje punopravnom predstavniku američke škole SUV dizajna, 5,38 metara dugački Escalade s vana izgleda impresivno. Za ovaj utisak dobrim dijelom zaslužne su njegove tenkovske dimenzije, ali i moderno skrojena karoserija koja je s vana naglašena sa najsavremenijim LED svjetlima i mnoštvom hroma u Luxury verziji opreme (video tamni model), odnosno sa masivnom crnom maskom hladnjaka koja dolazi u Sport paketu opreme (bijeli). I dok je prednji dio kojeg su do sada krasila velika pravougaona svjetla dobio značajno manje svjetlosne grupe, sa upečatljivim horizontalnim dnevnim LED svjetlima, pozadina je ostala u stilu prethodnika. Dizajnerska evolucija ipak je uticala da dosadašnja izuzetno upadljiva zadnja svjetla dobiju savremeniju LED tehnologiju, te tanju i elegantniju formu, što je dodatno istaklo i masivna peta vrata. Podsjećamo da zavisno od odabranog paketa opreme Escalade s vana može doći sa naglašenim luksuznim, odnosno sportskim detaljima, zatim drugačijim karoserijskim bojama i posebno dezeniranim aluminijumskim naplacima.

 

 

 

Velike promjene napravljene su i u enterijeru, koji je napravio veliki iskorak po pitanju digitalizacije, ali i ukupne udobnosti. Ispred vozača sada se nalazi novi multifunkcionalni upravljač, iza kojeg se nazire jedinstveni informacioni sistem sa tri zakrivljena i međuosobno spojena OLED ekrana visoke rezolucije, koji zajednički imaju dijagonalu od čak 38-inča. Sa lijeve strane instrument panela nalazi se mali na dodir osjetljivi ekran, koji nudi sve neophodne putne informacije. U sredini se na 7,2-inčnom ekranu projektuju digitalni instrumenti, dok je desno 14,2-inčni na dodir osjetljivi ekran zadužen za upravljanje sistemima informisanja, komunikacije i zabave. U Cadillacu ističu da njihov informacioni sistem prikazuje grafike u 4K rezoluciji sa najvećim spektrom boja koji je ponuđen u savremenoj autoindustriji. Escalade serijski dolazi sa 2+2+3 konfiguracijom sjedišta, koja dozvoljava da se sjedišta drugog i trećeg reda potpuno obore. Osim višezonskog klima uređaja sa odvojenim komandama za drugi i treći red, putnici mogu da uživaju i u staklenom panoramskom krovnom otvoru i u vrhunskoj multimediji sa dva velika ekrana instalirana u naslonima prednjih sjedišta. Za nevjerovatan audio doživljaj zadužen je standardni sistem Harman Cardonovog AKG ozvučenja sa 19 zvučnika, koji može da se nadogradi sa opcionalnim sistemom i čak 36 zvučnika.

 

 

 

U potrazi za najvišim stepenom udobnosti koju vožnja petmetarskog SUV automobila može da ponudi Cadillac je dosadašnju krutu zadnju osovinu zamijenio sa savremenijim multilinkom, koji je nadograđen sa vazdušnim i aktivno podesivim amortizerima. Prvi modeli novog Cadillaca Escalade američkim kupcima biće dostupni sredinom ljeta, a njegov dolazak na evropsko tržište još nije zvanično potvrđen, kao što nisu potvrđene ni cijene ulaznih modela.

 

 

 

 

POGON

 

Velike novosti Escalade donosi i po pitanju pogona, jer će po prvi put biti ponuđen sa troilitarskim dizel motorom, koji je prema Cadillacu sa 281 KS i 620 Nm obrtnog momenta posebno pogodan za tegljačke zadatke i vuču prikolica. Kao i do sada, perjanica pogonske game ostaje veliki 6,2-litarski V8 benzinac sa 426 KS. Oba motora su kombinovana se desetostepenim automatskim mjenjačem, a osim standardnog zadnjeg moguće je dobiti i 4x4 pogon.

 

 

 

 

 

SIGURNOST I AUTONOMIJA

 

U želji da podigne sigurnost vožnje na trenutno najviši mogući nivo, Cadillac je Escalade opremio sa najvišim sistemom autonomije u vožnji koji omogućava vozaču da skloni ruke sa upravljača i prepusti upravljanje inteligentnoj elektronici vozila. Ovaj sistem još uvijek nije zakonski dozvoljeno koristiti u većini zemalja svijeta, ali ga je Cadillac ugradio kako bi nam demonstrirao svoja visokotehnološka dostignuća.

 

 

 

 

 


 

Datum objave: 22/05/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook