Naslovna > Vijesti > Aplikacija Tension2Go mjeri nategnutost remena

Kako ugraditi zupčasti remen

Aplikacija Tension2Go mjeri nategnutost remena

Unitrade je za svoje poslovne partnere organizovao seminar o ugradnji zupčastog remena i problematici koja prati ovu aktivnost, a predavač je bio Marko Pantović u ime respektabilnog proizvođača automobilskih dijelova Febi Bilstein ...

U nizu od 20 seminara u 4 zemlje u regiji, predstavnici firme Febi Bilstein održali su seminar i u Sarajevu, u prostorijama Unitrada, koji je bio organizator ovog događaja. Na prezentaciji koju je održao gospodin Marko Pantović iz Febija, prisutni serviseri su se upoznali sa osnovnim principima rada zupčastog remena, te eventualnim nepravilnostima u njegovom radu. Kako je vrijeme odmicalo, seminar se pretvorio u konstruktivnu raspravu između predavača i prisutnih servisera. Sa jedne strane gospodin Pantović je servisere upoznavao sa načinima na koji se uklanjaju određeni problemi, dok su sa druge strane serviseri iznosili svakodnevne situacije sa kojima se susreću u svojim radionicama.

 


„Iskustva su pozitivna. Serviseri su uglavnom zainteresovani za proizvođače naših dijelova i da li ih mi proizvodimo. Kao odgovor na takva pitanja s ponosom mogu reći da su naši glavni dobavljači oni za prvu ugradnju u renomiranim automobilskim brandovima, a čak je i Febi Bilstein u prvoj ugradnji u nekim vozilima. Kada su problemi servisera sa ugradnjom u pitanju, mogu reći da se u velikom broju slučajeva ne poštuje tehnička dokumentacija, ali mi smo tu za eventualne neispravne dijelove, koji su pokriveni garancijom“, rekao je gospodin Pantović.

 


Kako se mijenja zupčasti remen, španer, zatezač i ostali dijelovi ovog sklopa, bila je tema predavanja. A u nekim dijelovima, konstruktivne ideje iznosili su i sami serviseri. Tako se mnogo polemike vodilo o nemogućnosti „nalijeganja“ zubaca kaiša na nekim modelima. Ove sugestije predstavnici Febija su zapisali i obećali da će ih prenijeti kolegama u centrali u Njemačkoj. Uz interesantno predavanje prisutni serviseri na seminaru su upoznati i sa određenim adresama na kojima mogu naći obilnu tehničku dokumentaciju.

 


„Na ovim prostorima ljudi nemaju naviku da čitaju. Svi mi kada kupimo nov televizor, prvo ga instaliramo a nakon toga čitamo dokumentaciju. To je pogrešan pristup i tehničku dokumentaciju treba čitati uvijek. Postoje zaista sjajne lokacije na internetu, na kojima možete doći do nekih dragocjenih podataka za servisere“, rekao je Pantović. Seminar se pretvorio u prijateljsku raspravu u ugodnoj atmosferi, a serviseri su ostali iznenađeni kada im je gospodin Pantović pokazao da zategnutost kaiša, umjesto skupim alatom koji košta hiljadu maraka, mogu izmjeriti uz pomoć mobilnog telefona i aplikacije Tension2Go.

 

Jednostavno, ova aplikacija će na osnovu zvuka kaiša odrediti da li je on dovoljno zategnut ili ne. Nakon sarajevskog seminara organizovaće se još nekoliko sličnih u regiji, a ideja je da se sve proširi na cjelokupan dio jugoistočne Europe.

Datum objave: 01/12/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook