Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Bez krize na tržištu automobila u susjedstvu?

Hrvatska

Bez krize na tržištu automobila u susjedstvu?

Tokom prvih 10 mjeseci tekuće godine u Hrvatskoj je prodano nešto više od 40 hiljada novih vozila, što je za 28.4% više u odnosu na isti period prethodne godine...

Konačan broj, od januara do oktobra, koji iznosi 40.245 novoregistovanih automobila pokazuje da se tržište polako oporavlja od prošlogodišnje krize. Međutim gledajući samo na oktobar zabilježene su svega 2.853 isporuke, što je za 7.8% manje nego za isti mjesec prošle godine, na osnovu čega se ipak može zaključiti da kriza još uvijek nije prošla. Poređenja radi 2020. godine u periodu prvih 10 mjeseci prodano je 31.350 automobila, dok su samo u oktobru iste godine isporučena 3.093 nova vozila, pokazuju podaci Promocije plus. Prema istim podacima najuspješnije prodavani brend, u dosadašnjem dijelu godine je Volkswagen, sa 5.451. isporučenim vozilom, sa 13,5% udjela u ukupnoj prodaji.

 

 

 

 

 

Na drugom je mjestu Škoda sa 4.118 prodanih novih vozila i udjelom od 10,2 posto, do je treći Opel sa 3.414 prodanih automobila i udjelom od 8,5 posto, a prvih među prvih 5 su još Kia sa 2.760 te Dacia sa 2.499 prodana vozila. Klubu koji je uspio da zabilježi preko 2.000 isporuka pridružuju se i Renault, 2.355, Suzuki, 2.284, Hyundai, 2.278, dok je Peugeot nešto ispod te okrugle brojke, sa 1.987 prodanih modela i tržišnim udjelom od 4,9%. Kada je riječ o pojedinim modelima, u prvih deset mjeseci 2021. najprodavaniji automobil je Opel Corsa sa 1.796 prodanih primjeraka, slijedi Škoda Octavia (1.614), Dacia Duster (1.377), Volkswagen T-Cross (1.360), Dacia Sandero (1.085), dok listu s više od hiljadu prodanih modela zatvara Volkswagen T-Roc sa 1.015 isporučenih primjeraka.

Datum objave: 10/11/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook