Ovo je Bugatti Bolide, a Bolide je francuska riječ za trkački automobil. Ovaj model sa svojim performansama i izgledom definitivno nije za svakodnevnu cestovnu vožnju, mada koristi dosta elemenata Chirona uključujući i njegov W16 pogonski agregat. Bugatti je na Bolide napravio radikalne izmjene u snazi i težini vozila, koje su mu omogućile izvanredne rezultate na stazi.
Osmolitarski W16 agregat je dobio četiri nova turbopunjača i unaprijeđeni rashladni sistem, a ukupna snage ja povećana na monstruoznih 1.850 KS pri 1.850 Nm obrtnog momenta. Čak su i performanse impresivne i prema Bugattijevim standardima, jer će Bolide dostići obrzanje od nule do 100 km/h za 2,17 sekundi, do 200 km/h za 4,36 sekundi, 300km/h za 7,37 sekundi i maksimalnih 500 km/h za samo 20,16 sekundi.
Korištenjem nove lagane šasije od karbonskih vlakana i titanijumsku leguru vazduhoplovne industrije gdje god je to bilo moguće, od običnih šarafa i matica pa sve do potpornih nosača zadnjeg krila, Bugattijevi inžinjeri su uspjeli spustiti ukupnu težinu ovog modela na samo 1,340 kg. Karoserija ovog modela čak mijenja svoj oblik u zavisnosti od brzine i smanjuje otpor za 10% i podizanje za 17% optimizujući protok vazduha na zadnjem krilu.
Kabina Bolidea je dizajnirana jednako spremno za trke kao i vanjska karoserija, iako joj detalji od Alcantare daju tradicioalni Bugattijev luskuzni „šmek“. Veliki centralni tunel od odvaja par sjedišta od karbonskih vlakana, a vozač dobija sportski upravljač bez gornjeg dijela.
Navedene cifre djeluju zaista impresivno, još samo da njihovu reputaciju opravda na stazi Le Mansa....