Bivši izvršni direktor kompanije Bugatti Wolfgang Dürheimer je ranije najavljivao postavljanje brzinskog rekorda sa najnovijom kreacijom ovog francuskog brenda. Njegov nasljednik, Stefan Winkelmann je izjavio kako kompanija za sada ne planira obarati brzinske rekorde sa Chironom. “Trenutno imam previše posla, tako da mi brzinski rekord ne predstavlja prioritet” izjavio je Winkelmann, a kada su ga upitali da li postoji mogućnost da se tako nešto desi u skorije vrijeme kratko je odgovorio “Ne znam. Možda”.
Winkelmann je takođe dodao da sve kupce na listi za kupovinu Chirona uopšte ne zanima njegova maksimalna moguća brzina, a kompanija u stvari i nema pojma kojom maksimalnom brzinom može ići ovaj model. Zanimljiv podatak je taj da Chironov predhodnik nije imao velik prodajni uspjeh na tržištu. On je ušao u istoriju kao prvi automobil sa jačinom od preko hiljadu konjskih snaga koji je prešao “magičnu” brzinsku barijeru od 400 km/h, pobijedivši tako Mclaren F1 koji se smatrao za najbrži automobile na svijetu više od deset godina, ali za tako nešto je bilo potrebno deset godina razvoja, četiri verzije modela i bezbrojne specijalne verzije za prebacivanje svih 450 vozila u proizvodnu traku. Više od 350 jedinica Chirona je dobilo vlasnike u zadnje dvije godine, a na listi za narudžbe čeka još 180 kupaca kojima će ovaj superautomobil biti isporučen u naredne tri godine. Sa ovakvim komercijalinim uspjehom, Bugatti smatra da nema potrebu dokazivati Chironove akreditive kao što je to bio slučaj sa prethodnim modelom Veyron. Zvanično, Bugatti Veyron Super Sport je još uvijek zvanično najbrži serijski automobile na svijetu sa maksimalnom brzinom od 450 km/h, i zadržava taj rekord zbog broja proizvedenih jedinica, ali nezvanično najbrži automobil koji se može legalno voziti na cestama je Koenigsegg Agera RS koji je dostigao maksimalnu brzinu od 447 km/h prošle godine, a iz Koenigsegga tvrde da je ovaj automobil sposoban dostići još veću brzinu. Chiron je elektronski limitiran na maksimalnu brzinu od 420 km/h, ali prema nekim nepotvrđenim informacijama on može da razvije brzinu od preko 480 km/h ukoliko bi imao pneumatike koji bi mogli da izdrže takav izazov. Na žalost takvi modeli pneumatika nisu izrađeni. Bar ne za sada….