Prema riječima francuskog proizvođača automobila ovaj čin označava kraj mukotrpnog razvoja koji je trajao gotovo dvije godine i ostvario odliče rezultate. Za Bugatti model Divo nije samo još jedan hiperautomobil u gami, što bi moglo predstavljati nešto novo.
„Divo započinje novu eru u kompaniji, eru modernog dizajna automobila“ izjavio je predsjednik kompanije Stephan Winkelmann koji je ovaj automobil opisao kao „remek djelo automobilskog zanata“. Nova era omogućava Bugattiju da detaljno promijeni i prilagodi tehnologiju automobila, koja je već transformsala Chirona u Divo. Limitiranje maksimalne brzine Diva na 380 km/h dalo je prilično slobode u procesu razvoja.
Winkelmann je ovaj automobil nazvao „vizuelno i tehnički nezavisnim modelom“. Ova izjava ima smisla, jer Divo ima „laskavo“ vitkiju siluetu koja ga čini „sportskijim“ od Chirona, a na prenjem dijelu otvori na poklopcu motora smanjuju površinu vozila i poboljšavaju protok vazduha dok novi spojler stvara veći aerodinamički potisak. On takođe pomaže usmjeriti više vazduha u prednje otvore i omogućava istovremeno bolje hlađenje kočionog sistema.
Zadnji kraj je „brendiran“ jedinstvenim 3D dizajnom zadnje svjetlosne grupe koju čine 44 elementa i odlično uparen sa uskim prednjim LED svjetlima. NACA vazdušni kanal na krovu doprinosi boljem „disanju“ osmolitaskog W-16 agregata koji isporučuje 1.500 KS.
Bugatti namjerava izraditi samo 40 primjeraka modela Divo sa cijenom od oko 5 miliona eura po jedinici. Svi primjerci ovog hiperautomobila su već unaprijed rezervisani i prodati.