Nažalost, snaga motora nije povećana ali su urađena druga poboljšanja koja popravljaju vozne karakteristike. Zahvaljujući novom ovjesu, Chiron je stabilniji u krivinama a to je postignuto revizijom kontrole amortizera i 10% tvrđe podešenom oslanjanju šasije. Automobil je opremljen i Dynamic Torque Vectoring funkcijom, koja individualno i prema uslovima na putu raspoređuje vučnu silu na sva 4 točka. Chiron Sport je18 kg lakši od standardne verzije, a navedeno je da je korišten karbon-fiber i pri izradi naplataka i poklopca intercoolera, što prije nije bio slučaj. Iz kompanije Bugatti ponosno ističu da su prvi proizvođač na svijetu koji je proizveo karbon-fiber brisače vjetrobranskog stakla, a za Chiron Sport je proizvedeno i ugrađeno lakše staklo na zadnjem prozoru.
Bugatti je dodao i novu paletu boja za Chiron Sport, kako za šasiju tako i za enterijer. Na Geneve Motor Show je izložen u Italian Red boji, a pored njega stoji prodajna cijena od 3.67 miliona dolara. Sa tom cijenom će vjerovatno biti najskuplji automobil na izložbi...