Naslovna > Automobili > McLaren > GT > Čisti V6 sportski automobil bez hibridne asistencije

McLaren Artura GT4

Čisti V6 sportski automobil bez hibridne asistencije

Prije borbe sa nedavno predstavljenim BMW-om M4 GT4 2023, McLaren Artura GT4 će proslaviti svoj javni debi 23. juna na Goodwood FoS-u u Sussexu...

Slično kao i Lotus, McLaren je oduvijek težio smanjenju težine na minimum kako bi se maksimizovale performanse. Čak i Artura sa svojim zamršenim plug-in hibridnim pogonom teži  samo 1.395 kilograma u svom najlakšem obliku prije nego što se dodaju tečnosti. Predstavljen danas prije dolaska na Goodwood festival brzine, njegov ekvivalent trkaćem automobilu skida 130 kg kako bi bio u skladu sa GT4 propisima koji ne dozvoljavaju hibride.

 

 

 


U isto vrijeme, Artura GT4 je više od 100 kg lakši od 570S GT4 koji zamjenjuje. Prelazak sa V8 na kompaktniji V6 je takođe doprinio dijeti, a sam šestocilindarski agregat dovoljno je moćan da mašinu na stazi učini konkurentnom. Baterija ugrađena u automobil za vožnju sada je ustupila mjesto za 110-litarsku gorivnu ćeliju i pomoćni pogonski sistem. Prenamjenom istog prostora, McLaren kaže da je težina i dalje niska i u centru radi bolje ravnoteže.

 

 

 

Osim pojednostavljenog pogonskog sklopa, Artura GT4 dobija drugačiji mjenjač sa sedam brzina kako bi zamijenio osmostepeni automatski u drumskom automobilu gdje se električni agregat koristi za vožnju unazad. Dobija kraće omjere prenosa od svog prethodnika, zajedno sa zadnjim mehaničkim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem, dok smanjuje habanje zadnjih kočnica. Potrošnja goriva je takođe smanjena, dok je efikasnost hlađenja pri kočenju povećana.

 


Naravno, sportska varijanta dobija daleko agresivniji aerodinamički komplet koji omogućava veću potisnu silu u poređenju sa odlazećim 570S GT4. McLaren je osmislio prilagođeni prednji „spliter“ i novo zadnje krilo sa sedam nivoa podesivosti za različite tipove pneumatika

Datum objave: 21/06/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook