Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > GLC > Čistokrvni sportisti u off-road izdanjima

Mercedes GLC i GLC Coupe AMG 63 i 63 S 4Matic+

Čistokrvni sportisti u off-road izdanjima

Sa novim AMG 63 verzijama GLC i GLC Coupe pokretanih 4,0-litarskim V8 motorom Mercedes postavlja nove dinamičke standarde u klasi, spuštajući ubrzanje od 0 do 100 km/h na samo 3,8 sekundi u najjačim S verzijama...

Samo nekoliko dana nakon što je otvorio knjigu narudžbi za nove standardne GLC i GLC Coupe modele Mercedes je svjetsku javnost prijatno iznenadio predstavljanjem njegovih najjačih i najdinamičnijih AMG 63 i AMG 63 S 4Matic+ verzija. Ispod poklopca motora oba modela nalazi se 4.0-litarski osmocilindarski benzinac, koji raspolaže sa 476 i 510 KS. Mercedesovi novi AMG SUV modeli za kupce će se boriti u veoma zahtjevnom segmentu gdje im se kao direktna konkurencija nameću Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, Audi SQ5, BMW X3 M, odnosno Porsche Macan Turbo.
Već na prvi pogled jasno je da su novi AMG modeli ispoštovali aktuelne dizajnerske standarde, koji nalažu da klasična maska hladnjaka mora biti zamijenjena sa atraktivnom „Panamericanom“, koja je premijerno promovisana na Mercedesovom supersportskom kupeu AMG GT-R.  Izuzetno agresivan sportski dizajn dodatno je naglašen sa novim prednjim, aerodinamično oblikovanim branikom sa širokim usisnicima, koji omogućava optimalno usmjeravnje vazduha oko i ispod vozila. Prednji branik ima i važnu ulogu u dovođenju svježeg vazduha do motora, koji služi za njegovo rashlađivanje, ali i za optimalno sagorijevanje. Najjači GLC modeli serijski dolaze na 20-inčnim aluminijumskim točkovima, dok se kao opcija nude 21-inčni sa Michelinovim Pilot Sport 4S gumama dimenzija 265/40. Sportski karakter automobila s vana je naglašen i  aerodinamično krovnim spojlerom, drugačijim pragovima, crnim krovnim nosačima, te dvostrukim izduvnim cijevima u zadnjem braniku, čiji donji dio popunjava difuzor vazduha. Upečatljive detalje s vana predstavljaju glavna i zadnja LED svjetla.


Enterijer je nadasve luksuzan, obložen najkvalitetnijom kožom i ukrašenim umecima od karbona. Tu je i MBUX multimedijalni sistem koji donosi kombinaciju digitalnih instrumenta projektovanih na 12,3-inčnom ekranu visoke rezolucije i odvojenog centralnog 10,25-inčnog ekrana. Kao i kod ostalih AMG modela Mercedes kroz MBUX nudi uvid u neke od najbitnijih podataka o automobilu, odnosno o motoru, ostvarenim performansama, ubrzanjima, temperaturi ulja, rashladne tečnosti i slično. Na vjetrobranskom staklu se može dobiti i head-up projekcija sa navigacionim sugestijama i osnovnim podacima, dok se ljubiteljima vožnje po trkačkoj stazi u okviru MBUX multimedije nudi se i poseban AMG Track Pace paket sa grafičkom ilustracijom „staze“, mjerenjem vremena po sektorima, te ponašanju 18 različitih parametara tokom vožnje.

Ova informaciona tehnologija omogućava vozačima da nakon vožnje detaljno analiziraju samu stazu, ali i svoju vožnju do najsitnijih detalja. Na tunelu mjenjača se nalaze komande AMG Dynamic Select i AMG Ride Control sistema. Sa prvim vozač može da odabere jedan od šest ponuđenih režima vožnje, a sa drugim da podesi raspodjelu snage, vježanje i rad diferencijala. ESP sistem nudi tri različita nivoa rada, dok je elektronski moguće kontrolisati i izduvni sistem.U S verzijama upravljač je umjesto kožom presvučen mikrofiberom, dok su u oba slučaja ugrađena specijalna sportski profilisana AMG sjedišta.
Nove AMG verzije GLC i GLC Coupe modela kupcima će biti dostupne od početka ljeta, po za sada nepoznatim cijenama.


PERFORMANSE
U svim verzijama vješanje ima pneumatske opruge i prigušivače podesive tvrdoće. Za 63 4MATIC+ verzije Mercedes je deklarisao ubrzanje od 0 do 100 km/h koje iznosi samo 4,0 sekunde. Najveća brzina kod ovih modela je elektronski limitirana na 250 km/h i ona se doplatom za AMG paket može povećati na 270 km/h. Modeli GLC-a u 63 S 4MATIC+ verziji od 0 do 100 km/h ubrzavaju za 3,8 sekunde i serijski mogu da dostignu 280 km/h. S verzije imaju i aktivne nosače za motor, koje služe za njegovo dodatno uravnoteženje. Za prenos snage na sve točkove, koji se kod GLC AMG modela ostvaruje putem 4Matic+ sistema zadužen je i AMG Speedshift MCT 9G automatski mjenjač sa dva kvačila.
 

 

Datum objave: 30/07/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook