U posljednje vrijeme Mercedes u svojim saoopštenjima automobile sa zvijezdom često okarakteriše kao naj.... Prvo su A klasu proglasili za najštedljiviji proizvedeni automobil, a sada su novi CLA proglasili sa najerodinamičnijim serijskim automobilom.
Naime, CLA 180 BlueEfficiency ima otpor vazduha od samo 0.22, to je za 0.03 bolje od Toyote Prius ili 0.04 bolje od BMW-a 320d EfficientDynamic. Ovako niskom otporu vazduha na CLA-u kumovale su neke sitne prepravke, kojih nema na svim CLA izvedbama. Radi se o redizajniranom prednjem braniku, drugačije pozicioniranim svjetlosnim sklopovima, modificiranoj prednjoj masci koja omogućava strujanje zraka, te spojlerima koji CLA čine aerodinamičnim. Uz ovaj podatak iz Mercedesa su saopštili da još uvijek rade na dinamici ovog automobila u novootvorenom zračnom tunelu u Sindelfingenu. Do sada su Mercedesovi stručnjaci koristili zračne tunele u Stutgartovom univerzitetu, no sada se mogu osloniti na vlastiti centar.