Naslovna > Automobili > Fiat > Argo > Crossover za narodne mase

Fiat Argo Trekking

Crossover za narodne mase

Sa crossover verzijom Arga, Fiat je svoj kompaktni gradski model uskladio sa aktuelnim automobilskim trendovima i ponudio ga u veoma popularnom off-road izdanju...

Fiat Argo Trekking najnovija je crossover verzija malog gradskog kompakta, kojeg italijanski proizvođač prodaje na tržištu Brazila, Argentine i Južne Amerike od 2017. godine. Mada su mnogi evropski ljubitelji Fiata u Argu već vidjeli nasljednika aktuelnog Punta, još nema nikakve zvanične potvrde da li ćemo, kada i u kakvom obliku ovaj veoma zanimljivi model vidjeti s naše strane Atlantskog okeana. Sa 3.998 mm dužine Fiat Argo je za 67 mm kraći od aktuelnog Punta, te kao takav predstavlja punopravnog predstavnika kompaktne gradske klase. Sa najnovijom Trekking verzijom Fiat se pokušava Arga dovesti u fokus pažnje kupaca, koje interesuju laki crossoveri i SUV modeli sa prednjim pogonom. Da je namijenjen vozačkim avanturama izvan asfalta Argo Trekking prije svega sugeriše vanjskim dizajnom sa mnoštvom oku interesantnih off-road detalja, ali i klirensom od čak 210 mm, što je podsjećamo 40 mm više odstojanje od tla u odnosu na standardni model. U odnosu na njega Trekking se razlikuje i po plastičnim oplatama donjeg dijela branika, pragova i lukova blatobrana, a tu su i kontrastni crni krov, kućišta retrovizora, krovni spojler i nosači, set ukrasnih crnih naljepnica za karoseriju, te difuzor vazduha sa širokim završetakom izduvnog sistema. U standardnu opremu Trekking modela spadaju i prednja dnevna LED svjetla, te atraktivni 15-inčni alu naplaci sa „terenskim“ Pirelli Scorpion gumama dimenzija 205/60.


U crnom je stilizovan i enterijer sa preglednim analognim instrumentima i sadržajnim info displejom u sredini. Na vrhu centralnog grebena se nalazi 7-inčni na dodir osjetljivi ekran visoke rezolucije Fiatovog najsavremenijeg UConnect multimedijalnog sistema, koji se može jednostavno povezati sa pametnim telefonima, koji ispunjavanju Android Auto i Apple CarPlay standarade. Trekking oprema podrazumijeva i multifunkcionalni upravljač, zatim zadnju nadzornu kameru i profilisana sjedišta sa stilizovanim natpisom modela. Za pogon Arga Trekkinga Fiat je namjenio 1,3-litarski FireFly atmosferski motor, koji raspolaže sa 109 KS i 140 Nm obrtnog momenta kada sagorijeva etanol. Istovremeno njegova benzinska verzija ima 101 KS. Za prenos snage na prednje točkove zadužen je petostepeni ručni mjenjač, a Fiat je najavio da će uskoro ponuditi i automatski. Performanse su usklađene sa gradskim karakterom, ali i off-road imidžom automobila. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je 10,8 sekundi dok je najveća brzina 184 km/h.
Fiat Argo Trekking prvo će biti ponuđen brazilskim kupcima, a cijena najpovoljnijeg modela još uvijek nije potvrđena, kao što nije potvrđeno ni da li će se italijanski proizvođač odlučiti da ovaj model ponudi na evropskom tržištu.

Standardni model
Standardni Argo dugačak je četiri, širok 1,75 i visok 1,52 metara, te ima međuosovinski razmak od 2,53 m (2,51 m aktuelni Punto). Razvijen je na MP1 platformi, koja se na brazilskom tržištu koristi i za Fiatova terenska vozila, što je garancija čvrstine. Zapremina prtljažnika je 300 litara. Argo se osim u kompaktnom petovratnom izdanju nudi i kao praktična trovolumenska limuzina po imenom Cronos. Za pogon stnadardnog Arga Fiat je namijenio tri motora snage od 77 do 139 „konja“. Dva manja 1,0 i 1,3-litarski su iz FireFly porodice, dok je najveći i najjači 1,8-litarski iz EtorQ Evo linije. Ponudu otvara 1,0-litarski trocilindraš sa 77 KS. U sredini je 1.3 atmosferac sa osam ventila, koji razvija 109 KS. Najjači motor u ponudi je 1,8-litarski šesnaestventilac sa 139 KS, koji će se isključivo ugrađuje u sportski Argo HGT model. Dva manja motora se serijski kombinuju sa petostepenim ručnim mjenjačem, a kao opcija uz njih se nudi i istostepeni automatik. Najjači motor se može dobiti i sa šestostepenim automatskim mjenjačem. Argo HGT od 0 do 100 km/h stiže za devet sekundi i može da dostigne maksimalnih 192 km/h. Sva tri motora mogu da rade na benzin, odnosno na u Brazilu popularniji etanol.

 

Datum objave: 08/07/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook