Naslovna > Automobili > Ford > GT > Demonstracija snage
FOTO GALERIJA (29)

Ford GT

Demonstracija snage

Sa novim GT modelom, koji će biti proizveden u limitiranoj seriji od 500 jedinica Ford demonstrira svoja trenutna tehnološka dostignuća i moć…

 

 

Ford je u Ženevi osim nove Fieste ST izložio i drugu generaciju supersportskog modela GT. Podsjećamo da se prva generacija, koja je bila dizajnerski inspirisana legendarnim GT40 modelom iz šezdesetih godina prošlog vijeka, proizvodila od 2004. do 2006. godine (4.038 jedinica). Za njen pogon Ford je koristio 5.4-litarskog Supercharged V8 benzinca sa 558 KS, koji je sa šestostepenim ručnim mjenjačem omogućavao ubrzanje do „stotke“ za 3,9 sekundi. Najveća brzina je deklarisana na 330 km/h. Novi model je pogonjem 3,5-litarskim V6 turbo benzincem sa 647 KS i 550 nm obrtnog momenta. Ford nije objavio njegove performanse, a jedini podatak koji se za sada zna je da je najveća brzina oko 350 km/h. Novi motor je pripadnik Fordove EcoBoost porodice motora i ima dva turbopunjača. Za prenos snage na podlogu koristi savremeni automatski mjenjač sa dvostrukim kvačilom, koji omogućava ručnu promjenu brzina polugama iza upravljača. Šasija automobila je većinom izrađena od karbonskih vlakana, dok su neki od dijelova prednjeg i zadnjeg podokvira od aluminijuma. Mnogi podaci o automobilu još nisu objavljeni, a jedan od njih je i masa. Ford za sada samo zagonetno tvrdi da GT ima jedan od najboljih odnosa mase i snage u klasi. Amerikanci se hvale i uzornom aerodinamikom, odnosno većim „downforce“ pritiskom na zadnju osovinu postignutim sa novim aktivnim zadnjim krilom, koje je podesivo po visini i nagibu. Za kontakt sa podlogom su zadužene 20-inčni Michelin Pilot Super Sport Cup 2 pneumatici, koje je francuski gumar razvio specijalno za ovaj model. Kočnice su karbon-keramičke prečnika 394 mm na prednjoj, odnosno 360 na zadnjoj osovini. Prednja kočiona kliješta imaju šest, a zadnja četiri klipa. Kočnice je izradio Brembo. Od interesantnih detalja Ford je izdvojio činjenicu da su sjedišta integrisana i fiksirana za šasiju. Idealan položaj vozač pronalazi podešavanjem nožnih komandi i upravljača. A upravljač je multifunkcionalan i na njemu se nalaze sve bitne komande za multimediju, tempomat, ali i brisače kao kod Ferrarija 458 Italia. Instrument tabla je digitalna, a u kabini dominiraju karbonski umeci. Proizvodnja Forda GT je ograničena na 500 primjeraka, a početna cijena na evropskom tržišti iznosi oko 500.000 eura. Najveća brzina novog GT modela iznosi 350 km/h

Datum objave: 15/04/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook