Naslovna > Automobili > Nissan > Navara > Dizajnerski modernizovana i pogonski unaprijeđena
FOTO GALERIJA (42)

Nissan Navara 2020.

Dizajnerski modernizovana i pogonski unaprijeđena

Sa aktuelnim redizajnom Navara je dobila savremenija LED svjetla i par novih detalja koji su je vizuelno osvježili. Za tehnološko osvježenje zaslužni su novi ručni i automatski mjenjači, a tu su i snažnije kočnice, te veća korisna nosivost...

 

Nissanov pick-up model Navara prvi put je predstavljen još 2006. godine, a do danas je prošao kroz tri generacije, koje su privukle veliku pažnju kako privatnih, tako i poslovnih korisnika širom svijeta. U Evropi Navara kotira kao jedno od najpopularnijih radnih vozila i veoma je omiljena kod malih privrednika, zanatlija i građevinaca, a možemo ju vidjeti i na domaćim putevima. Dizajnerske promjene su minimalne i svedene su na drugačiju grafiku glavnih i zadnjih svjetala. Glavna su dobila niz LED dioda, koje se koriste za dnevno svjetlo, dok je uočljivost zadnjih takođe pojačana sa najsavremenijom LED tehnologijom. Prednji branik i maska hladnjaka ostali su isti kao na originalu iz 2014. godine, a vidljivijih estetskih promjena nije bilo ni na zadnjem dijelu, koji je i dalje ukrašen sa hromiranim krajevima branika. Za potrebe redizajna Nissan je smiksao i nekoliko novih boja, a tu su i novodezenirani alu naplaci, koji su standardno dostupni u rasponu od 16 do 17 inča. 

 

Enterijer je obogaćen sa novim multimedijalnim sadržajima, a prije svega sa hardverski i softverski unaprijeđenom Nissan Connect multimedijom, koja od sada dolazi u kombinaciji sa većim osam inčnim na dodir osjetljivim ekranom. Kada je riječ o pogonskim promjenama, u Nissanu u prvi plan ističu ugradnju novog šestobrzinskog ručnog mjenjača, čiji prenosni omjeri su tako proračunati da mogu obezbijediti bolji ugođaj i veću ekonomičnost na dužim putovanjima. Za razvoj ovog mjenjača bio je zadužen Nissanov evropski odjel, a japanski proizvođač ističe da je posebna pažnja posvećena dodatnom olakšavanju njegovog korištenja, što je između ostalog postignuto i ugradnjom kraće ručice mjenjača. Sa novim sklopom promijenjena je i šema brzina, pa se od sada položaj za kretanje unazad nalazi pokraj prve brzine. Veliki napredak napravljen je i sa uvođenjem u ponudu najsavremenijeg sedmostepenog automatskog mjenjača, koji je zamijenio dosadašnji bestepeni CVT sistem.

 

Kako bi udobnost bila podignuta na viši nivo od dosadašnjeg, Nissanovi stručnjaci su dodatno unaprijedili vješanje automobila, ali i njegovu upravljivost i stabilnost. Disk kočnice postale su serijska oprema na obje osovine. Dosadašnji prednji diskovi sa obimom od 296 milimetara zamijenjeni su sa većim 320 milimetarskim, dok su zadnji bubnjevi ustupili mjesto diskovima obima 308 milimetara. U Nissanu ističu da su sa navedenim unapređenjima na kočionom sistemu osim povećanja njegovih mogućnosti i nižeg nivoa buke, smanjili za 40% silu koja je potrebna vozaču da nogom djeluje na papučicu kočnice prilikom zaustavljanja. Novi model Navare već je dostupan kupcima za naručivanje, u Single i King Cab karoserijskim verzijama sa minimalnim promjenama u cijeni u odnosu na verziju prije redizajna.

 

POGON

Za pogon redizajnirane Navare zadužen je 2,3-litarski dizelaš sa dva nivoa snage: 118 ili 140 kW, koji ima niži stepen kompresije od dosadašnjeg i dijamantski premaz klipnih prstenova. Sa redizajnom pritisak je u sistemu ubrizgavanja goriva sa dosadašnjih 2.000 povećan na 2.200 bara, a unaprijeđeno je i vodeno hlađenje motora. U Nissanu navode da su promjene na vješanju pozitivno uticale i na povećanje korisne nosivosti automobila u rasponu od 54 do 114 kilograma, dok su unapređenjima na Trailer Sway Assist sistemu poboljšane i vučne sposobnosti Navare, koja može da povuče do 3,5 tona tereta.

 

Datum objave: 26/10/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook