U Evropi je tokom septembra regstrovano preko 1,3 miliona novih automobila, od kojih je 327.800 sa elektrifikovanim pogonom, a oko 322.400 dizelaša. Benzinski automobili su činili 47% tržišta, a to je manje u odnosu na septembar 2019. godine kada je benzinski udio na tržištu iznosio 59%. Prije deset godina polovna prodatih automobila na evropskom tržištu su bili dizelaši, dok je sad njihov udio na tržištu pao na 24,8%. Prema mišljenju pojedinih analitičara Diselgate skandal je prilično „pogurao“ ovakav rezultat na tržištu. Regionalne i nacionalne vlade takođe vrše pritisak na kupce i proizvođače automobila da vode računa o životnoj sredini i smanje emisiju štetnih gasova.
Uporedo sa opadanjem broja dizelaša nastajao je i porast potražnje za elektrifikovanim automobilima. Prema podacima analitičara kompanije Jato Dynamics, električni automobili, plug-in hibridi i blagi hibridi su činili oko 25,2% registovanih vozila u Evropi.
Njihove cifre otkrivaju da su 53% evropskih registracija činili hibridni ili blagi hibridni automobili. Na tržištu je prodato 69% ukupnog broja proizvedenih Ford Puma i 59% Fiata 500 blago hibridne varijante.
Blagi hibridi čine efikasan kompromis između jedinice sa unutrašnjim sagorijevanjem, starter generatora i baterije koji čine sofistikovani start-stop sistem vozila. Naprediji blagi hibridni sklopovi koriste 48-voltni sistem koji omogućava veću efikasnost pogona.