Naslovna > Automobili > Toyota > Yaris > Druga mladost japanskog mališana
FOTO GALERIJA (7)

Toyota Yaris

Druga mladost japanskog mališana

Sa drugim redizajnom Toyota je unaprijedila izgled, komfor i sigurnost Yarisa, ali i ponudila jedan potpuno novi benzinski motor…

Aktuelni Yaris je predstavljen 2012. godine. Redizajniran je 2014. a za 2017. je ponovo unaprijeđen vizuelno i tehnološki. Japanci su zadovoljni Yarisovim statusom na evropskom tržištu i činjenicom da je on 2016. godinu završio na 6. mjestu tabele najprodavanijih malih gradskih modela, sa rastom od 5% i isporučenih 192.000 jedinica. Ovaj rezultat je utoliko značajniji što su iza Yarisa ostala zvučna imena iz VAG koncerna poput Škode Fabie i Seat Ibize, korejski tandem Hyundai i20 i Kia Rio, te francuski Citroen C3. Iznad njega su se plasirali Peugeot 208, Opel Corsa, Ford Fiesta, Volkswagen Polo i lider klase Renault Clio sa isporučenih 310.944 vozila i rastom prodaje od 3%. Da su gradski automobili sve popularniji i da se ulaganje u njih isplati najbolje potvrđuje činjenica da su u 2016. godini od 10 prvorangiranih samo dva ostvarila minimalan pad prodaje. Sa aktuelnim redizajnom Yaris je dobio 900 novih komponenti, odnosno novo lice i naličje, unaprijeđeno vješanje i jedan novi benzinski motor. Prednji branik je u potpunosti redizajniran, maska hladnjaka je i na standardnom modelu dobila saćastu formu. Kod prethodnika je ona bila lamelarna, a „saće“ je isključivo hibridni model. Svjetla su takođe dobila drugačiji, dinamičniji oblik i LED tehnologiju. Na zadnjem dijelu je takođe izmijenjen branik. Svjetla su značajno povećana i sada dolaze u dvodijelnoj koncepciji koja sa bokova prelazi na peta vrata. I ona su kao i prednja osavremenjena LED tehnologijom. Na bokovima se ističu novostilizovane plastične zaštite donjeg dijela vrata. Tu su i dvije nove boje karoserije Hydro Blue i Tokyo Red, a kao i do sada krov je moguće dobiti u kontrastnoj boji. Kabina je oplemenjena kvalitetnijim materijalima, novom multimedijom, a tu su i redizajnirani upravljač, te novi dezeni presvlaka i obloga krova i vrata. Toyota je objavila da je unaprijedila sistem upravljanja ugradnjom novog snažnijeg serva, pojačano je vješanje, a ugrađen je i novi izduvni sistem. Sigurnost je unaprijeđena uvođenjem sistema za automatsko kočenje u gradskoj vožnji, izmjenu kratkih i dugih svjetala, kontrolu pravca i očitavanje saobraćajnih znakova.

 

 



NOVI MOTOR
Kao i do sada Yaris će biti dostupan sa 1.0-litarskim benzinskim trocilindrašem sa 69 KS i 95 nm. Dosadašnji 1.33 VVT-i benzinac je zamijenjen novim 1.5-litarskim atmosferskim motorom, koji raspolaže sa 112 KS i 136 nm. Ovaj motor Yarisu omogućava ubrzanje do 100 km/h za 11 sekundi, te je 12% ekonomičniji u odnosu na 1.33 VVT-i. Japanci navode i da je bolje izbalansiran, tiši i ugodniji za vožnju. Od drugog redizajna Toyota će ponuditi i sportsku verziju Yarisa sa troje vrata, za koju se do završetka ovog broja znalo samo da će imati 210 KS. Dizelaša nema, ali tu je hibridni model, koji kombinuje 1.5 benzinski i elektromotor, koji u zajedništvu mogu da ponude 101 KS. Hybrid ima prosjek od 3,3 litra benzina i emisiju CO2 od 75 g/km.

Datum objave: 15/03/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook