Naslovna > Vijesti > Drugačiji auto shop magazin

Nakon 13 godina

Drugačiji auto shop magazin

S obzirom na promjenu trendova u savremenom svijetu, auto shop magazin je doživio redizajn, te je „porastao“ za novih pedeset stranica na kojima su sada nešto drugačiji tekstovi, od onih na koje su navikli naši čitaoci

Svakog 15. u mjesecu  u zadnjih 13 godina, na kioscima se pojavi novi broj auto shop magazina. Isti  slučaj desio se i ovog decembra, ali je omiljeni auto magazin u BiH,  izašao u drugačijem obliku. Novih pedeset strana, drugačija tehnička rješenja, potpuno nove teme iz svijeta lifestyle-a, najveće su odlike novog izdanja auto shop magazina.

 

Upravo te novosti, prezenetovane su prijateljima i poslovnim partnerima, na druženju organizovanom na olimpijskoj ljepotici, Jahorini. Iza auto shop magazina i dalje stoji produkcijsko-izdavačka kuća „World of speed“, kojoj je ovaj magazin jedan od nekoliko značajnih projekata. Upravo je ta kuća napravila istraživanje tržišta sa aspekta čitalačke publike, oglašivača i konkurencije, te se došlo do zaključka da u BiH ne postoji magazin koji se u potpunosti obraća isključivo muškoj populaciji, osim automobilskih medija.   Stoga je auto shop magazin dobio novih 50 strana, na kojima se piše o svim lifestyle temama koje mogu interesovati, uspješnog i obrazovanog muškarca u BiH.  Istraživanje je pokazalo da su danas muškarci u potrazi za takvim informacijama, a auto shop magazin će od ovog broja u svakom narednom, upravo takve informacije i teme plasirati svojoj publici. 

 

Naš magazin prethodnih 13 godina „konzumirali“ su uglavnom uspješni, poslovni ljudi koji su u potrazi za novim automobilom ili se samo informišu o novim vozilima. Upravo takva čitalačka publika ima afinitet i prema lifestyle segmentu. Ti ljudi vode računa o svom izgledu, zdravlju, fizičkoj i mentalnoj kondiciji, te će ih teme na dodatnih 50 strana auto shop magazina, sasvim sigurno interesovati.  Dakle, naša publika su trendovski osvješteni ljudi i njima se obraćamo.Sa druge strane, dio auto shop magazina koji se bavi temama iz svijeta automobila, motocikala i auto moto sporta, ostaje isti uz blaga osvježenja. Promjenjeni su tehnički aspekti ovog dijela magazina, pa su fotografije u istom sada znatno kvalitetnije, a sam prelom je osvježen, jer je urađen na mnogo ležerniji način. Redizajniran je cjenovnik novih vozila, koji je sada znatno pregledniji uz ažurne i tačne informacije.  Ono što je najbitnije za naše čitaoce, iako je magazin bogatiji za 50 novih strana, cijena je ostala ista, a uz auto shop magazin, po ustaljenoj dinamici jedini u BiH nudimo časopis o kamionima Truck Shop.  U svakom slučaju, novi i drugačiji auto shop magazin je na kioscima širom BiH, pa je najbolje da sve promjene „doživite“ sami, čitajući sam magazin. Između ostalih tema, u do sada najvećem, broju možete čitati o našim utiscima sa prvih vožnji Peugeota 301, nove Dacie Sandero i nove Toyote Auris. Testirali smo sedmu generaciju Golfa i Fiat 500 L a donosimo uporedni test  Range Rover Evoque, BMW X1 i Audi Q3.  U dijelu lifestyle, između ostalog,  istažili smo gdje su najpovoljniji uslovi za zimovanje u BiH, govorimo  o usklađenosti odjeće s automobilima, predstavljamo neobične sportove kao što je karling te donosimo priču o satovima. Dakle, novi sadržaj, nove teme uz staru cijenu vas očekuju u novom izdanju auto shop magazina, koji se nalazi na kioscima širom BiH.

 

Datum objave: 19/12/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook