Prošle je godine Super Bowl sa preko 110 miliona gledalaca bio je najgledaniji televizijski program u istoriji američke televizije. Zbog toga je utakmica u 2015. bila savršena prilika za prvo prikazivanje Nissanove reklame “With Dad” u kojoj se otkriva dugoočekivani Nissan GT-R LM NISMO, automobil koji će se s najboljima na svijetu boriti za slavu u utrci 24 sata Le Mansa. Hrabrim je potezom japanski proizvođač na inovativan način protumačio tehničke propise takmičenja i proizveo automobil s motorom smještenim naprijed i prednjim pogonom kojeg pokreće 3.0 litarski benzinski V6 motor s dvostrukim turbopunjačem i sistemom povrata kinetičke energije (KERS).
"Vrlo smo ponosni što smo Nissan GT-R LM NISMO predstavili tokom Super Bowla" izjavio je Roel de Vries, Nissanov globalni voditelj marketinga i strategije brenda. "Kombinacija Super Bowla i 24 sata Le Mansa, dva najgledanija sportska događaja na svijetu, pružila nam je jedinstvenu priliku za pokazivanje našeg najambicioznijeg programa u automobilizmu u posljednje vrijeme. GT-R je perjanica naše ponude cestovnih automobila. Ovaj ultimativni GT-R, nastavlja tridesetogodišnju sportsku tradiciju NISMO-a, Nissanovog odjela za automobilizam i performanse. Le Mans potiče inovacije, pa će uspjeh na stazi dovesti do većih inovacija u našoj ponudi cestovnih automobila. Mi smo novi momci u Le Mansu. Naši su protivnici najbolji na svijetu, ali mi smo spremni."
Novi će se automobil takmičiti u klasi LM P1 automobilističke utrke izdržljivosti (FIA World Endurance Championship), najvišoj kategoriji svjetskog automobilizma. Putovanje počinje 12. aprila u britanskom Silverstoneu, nastavlja se trkom u belgijskom Spa, a nakon toga slijede 24 sata Le Mansa i njemački Nürburgring. Trke se zatim s europskog kontinenta sele u SAD, Japan, Kinu i Bliski istok.