Naslovna > Motocikli > Dva cilindra 180 KS
FOTO GALERIJA (11)

KTM 1190 RC8 R

Dva cilindra 180 KS

Na EICMA sajmu u Milanu KTM je predstavio svoj novi model 1190 RC8 R, izrađen u sada već poznatoj filozofiji “spreman za trku”. Glavni adut novog “austrijanca” je povećani agregat kapaciteta 1.195 ccm, koji na zadnji točak uz pomoć dodatnog kita isporučuje respektabilnih 180 KS…

Već na samom predstavljanju novog modela većina eminentnih moto analitičara složila se da je 1190 RC8 R trenutno jedan od najekskluzivnijih sportskih dvocilindraša na svijetu. Razloga za to ima više, a smo neki od njih su poboljšana ergonomija, smanjena težina i naravno mnoštvo trkačkih elemenata najpoznatijih proizvođača. Radikalna koncepcija bazira se na smanjenoj masi od samo 183 kg i kompaktnom V dvocilindrašu sa uglom između cilindara od 75°, kome je neznatno povećana radna zapremina u odnosu na onaj poznat iz standardnog RC8. Novi KTM-ov dvocilindraš u poređenju sa standardnim RC8 povećan sa 1.148 na 1.195 ccm, što je bilo sasvim dovoljno da ovom modelu uz opcioni kit donese dodatnih 25 KS.

 

 

 

 

Pored ekscentričnog dizajna posebnosti novog KTM-a vidljive su svuda, rezervoar je postavljen ispod sjedišta zbog nižeg težišta, podmazivanje je po sistemu suhog kartera, a izduvni sistem je pozicioniran ispod agregata i prekriven oklopom. Cjevasti okvir od hrom molibdena prilično liči na Ducatijev, s tim što je promjer cijevi dvostruko masivniji. Navedena maksimalna brzina od preko 290 km/h neće razočarati ni najekstremnije motocikliste. 

 

 


Ostale posebnosti Racing KTM-a uključuju Vait Power komponente ogibljenja, tačnije Upside Down viljušku promjera 43 mm sa klipovima od titanijuma, te zadnji potpuno podesivi amortizer takođe izrađen od titanijuma. Za atraktivne točkove od 17 cola odgovoran je Markezini, dok su kočnice sa prednjim 320-mm diskovima i monoblok čeljustima sa četiri klipa potpisane od kompanije Brembo. U poređenju sa standardnom varijantom, Racing verzija prepoznatljiva je i po novom koloritu, finalizovanom po uzoru na model, koji će se ove godine takmičiti u World Superbike prvenstvu. Obzirom da je ovaj model prikazao izuzetne rezultate na prvim testiranjima, u jedini nedostatak možemo uvrstiti samo cijenu koja će se kretati oko još uvijek nepotvrđenih 21.000 evra.

Datum objave: 11/03/2009
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook