Naslovna > Automobili > Škoda > Fabia > Džepna raketa sa skoro 300 konjskih snaga

Škoda Fabia RS Rally2

Džepna raketa sa skoro 300 konjskih snaga

Škoda Fabia RS Rally2 je znatno šira od serijskog modela i ima krovni poklopac za bolji protok vazduha i dovod svježeg u kabinu...

Škoda je predstavila četvrtu generaciju Fabije prije nešto više od godinu dana i bilo je samo pitanje kada će supermini obući trkačku odjeću. Taj dan je konačno došao jer je češki brend predstavio novu Fabiju RS Rally2, koja iako je bazirana na istoj MQB A0 platformi, prošla je kroz ogromne promjene. Odjevena u Mamba Green lak, džepna raketa ima skoro duplo veću potisnu silu od svog prethodnika. Dok drumski automobil dolazi isključivo sa pogonom na prednje točkove i ima maksimalnu snagu od 150 konjskih snaga, Fabia RS Rally2 je 4x4 mašina sa 291 KS. Pogon joj pruža četvorocilindarski agregat zapremine 1,6 litara koji ispunjava propise i ispumpa masivnih 430 Nm obrtnog momenta. Motor je baziran na poznatom 2.0 TSI VW grupacije i šalje snagu na obje osovine zahvaljujući petostepenom sekvencijalnom mjenjaču.

 

 

 


Škodino odjeljenje za motorni sport opremio je Fabiu RS Rally2 sa prednjim i zadnjim mehaničkim osovinskim diferencijalima. Zanimljivo je da su inženjeri dodali elektro-hidrauličku kontrolu međuosovinskog kvačila kako bi se pomoću ručne kočnice isključila prednja i zadnja osovina. Ova funkcija će biti korisna kada se „skidaju“ oštri uglovi. Nepotrebno je reći da je šasija potpuno promijenjena u odnosu na serijski automobil, dok je veličina točkova ili 15 inča (sa diskovima od 300 mm) za takmičenja po off-road terenima i 18 inča (sa 355 mm prednjim i 300 mm zadnjim diskovima) za trke po asfaltu.

 


U skladu sa FIA-inim propisima, Fabia RS Rally2 ima rezervoar za gorivo od 82,5 litara napravljen od najlona i gume po narudžbi sa posebnom pjenom iznutra kako bi se smanjio rizik od curenja goriva. Kućište rezervoara je napravljeno od kombinacije kevlara i stakloplastike, dok je gorivo 100 posto sintetičko, porijeklom iz potpuno obnovljivih izvora. Maksimalna brzina očigledno nije glavni prioritet za reli automobil, zbog čega Fabia RS Rally2 dostiže maksimalnu brzinu od samo 200 km/h. Ima kratak omjer prenosa radi maksimalnog ubrzanja i ima prilagođeno vješanje sa MacPherson amortizerima na prednjoj i zadnjoj osovini.

Datum objave: 15/06/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook