Naslovna > Vijesti > Emisija štetnih gasova

PSA Peugeot Citroën

Emisija štetnih gasova

PSA Peugeot Citroën potvrđuje skladnost svojih vozila u pogledu emisija štetnih tvari i preuzima inicijativu objave izmjerenih podataka o potrošnji pri stvarnoj upotrebi vozila zajedno s neovisnim vanjskim tijelom ...

Brojne nedavne publikacije o nadzoru zagađivanja ukazale su na važnost postupaka provjere skladnosti i njihove uredne izvedbe. Predsjednik uprave PSA Peugeot Citroën u tim je okolnostima zatražio od timova inženjera Grupe da u tom području izvrše dodatne provjere i da daju svoje prijedloge za poboljšanja. Grupa PSA je temeljno preispitala situaciju u pogledu ispuštanja štetnih tvari i potrošnje goriva. Što se tiče štetnih tvari, grupa PSA Peugeot Citroën potvrđuje da njezina vozila nikada nisu bila opremljena programskom opremom ili uređajem za prepoznavanje testa skladnosti i za aktivaciju uređaja za obradu štetnih tvari, uključujući NOx (dušikove okside), koji nije uključen pri stvarnoj upotrebi. Grupa PSA podsjeća da su njezina vozila skladna i da je 2014. nasumičnim odabirom u tvornicama ispitana skladnost 4.300 vozila u svrhu provjere skladnosti proizvodnja u pogledu homologacije.

 

PSA prvi je proizvođač automobila koji je tehnologiju SCR (SelectiveCatalyticReduction) 'Blue HDi' uveo na sva osobna vozila s dizelskim motorima koja su usklađena s normom Euro 6. Taj sistem za zaštitu okoline, za koji je grupa PSA registrirala stotinu patenata, u brojnim je publikacijama dobio priznanje kao najučinkovitija tehnologija za obradu dušikovih oksida(NOx)1. Zbog stečenog iskustva i ulaganja u tu tehnologiju Grupa PSA je na najboljem putu za ispunjavanje buduće norme WLTP koja je predviđena za 2017. Isto tako, grupa PSA izumila je pročistač krutih čestica 11 godina prije nego što je u januaru 2011. propisan normom Euro 5 za sve proizvođače automobila. Treba podsjetiti da je u prvoj polovini 2015. prodaja osobnih vozila s dizelskim motorima u grupi PSA zauzimala 60,3 % prodanih vozila u Europi i 41,9 % u svijetu.

 

PSA podsjeća da je vodeća u području potrošnje goriva zahvaljujući najnovijim tehnologijama (benzinski motor EB PureTech koji 2015. u svojoj kategoriji izabran za motor godine, dizelska tehnologija Blue HDI, visokoučinkoviti automatski mjenjači, lakše platforme itd.). Smatra se da postojeći evropski test (NEDC)2iz 1992. nije u skladu sa stvarnom upotrebom vozila. Poput svakog laboratorijskog testa, bio je unapređivan, i unutar grupe PSA, čega su regulatorna tijela svjesna, ali nezavisna tijela i promatrači nisu bili zadovoljni. Trenutno se u Europi raspravlja o tim unapređenjima čija trenutna elektroenergetska bilanca, koja nije jednaka nuli (razina napunjenosti akumulatora, odziv alternatora itd.), neće biti prihvaćena na sljedećem testu (WLTP3).

 

Datum objave: 28/10/2015
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook