Predstavljen je na nedavno održanom Salonu u Tokiju i pobrao simpatije publike, što je čelnicima Honde bilo dovoljno da počnu razmišljati o serijskoj proizvodnji EV-Ster koncepta. Zanimljiv zbog činjenice da se radi o malom električnom kabrioletu sa pogonom na zadnjoj osovini, EV-Ster bi prema nekim špekulacijama u produkciji mogao biti već krajem 2012. godine. Indirektno je to potvrdio i Takanubo Ito, šef Honde koji je u jednoj izjavi rekao da je moguća i verzija ovog automobila sa benzinskim motorom.
Dovoljan znak da se jasno da do znanja da se razmišlja o serijskoj produkciji. Podsjećamo, EV-STER se odlikuje dinamičnim i inovativnim dizajnerskim rješenjima i performansama naklonjenim životnoj sredinini. Automobil pokreću lithium-ion baterije od 10kWh čija je maksimalna snaga 58kW. Zahvaljujući upotrebi karbonskih materijala težina automobila je reducirana, pa baterije pružaju autonomiju od 160 km.
Za punjenje baterija potrebno je 3 iil 6 sati u zavisnosti da li se koristi napon od 200 ili 100 volti. Vozilo je 3,570mm dugo, 1,500mm široko i 1,100mm visoko sa međuosovinskim razmakom od 2,325mm. Posebnost ovog vozila se ogleda u zanimljivim i privlačnim dizajnerskim rješenjima instrument table. Grafike sa raznim informacijama o vozilu je moguće promjeniti, a iz vozila je moguće podešavati snagu vozila i krutost ovjesa.