Nastaviće da vodi Ferrari do 2021., a na Detroit Auto Show je dao nekoliko interesantnih izjava. Na neka od najvećih pitanja poput odluke o potpunoj elektrifikaciji svih vozila, koja se u autoindustriji spominje zbog strožijih zakona o emisiji štetnih gasova koji stupaju na snagu 2020. godine, odgovorio je da je takve odluke možda prerano donijeti ali ih ne treba potpuno odbaciti. Na pitanje o glasinama da li će Ferrari praviti SUV odgovorio je: “Ja bih to radije nazvao FUV. To je više ideja o Ferrari Utility Vehicle nego o klasičnom SUV-u, jer po definiciji, mora da vozi kao svaki Ferrari. Postoje neki ljudi koji bi jednostavno poludjeli na ideju o čistom SUV vozilu.” A za Blommberg je isti dan izjavio “da ne želi da umanjuje ono što je Elon uradio sa Teslom, ali smatra da Ferrari može da napravi tako nešto”.
Mi možemo zaključiti da ako već kruže glasine o potpuno električnom Ferrari modelu, hibridnom ili SUV vozilu, onda ima nešto iza činjenice da čelnici Ferrarija već imaju 15--satno rando vrijeme 6 dana u sedmici. A komplikovani i pametni Ferrari AWD system u GTC4lusso već postoji, zar ne?