Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > C Klasa > Generator adrenalina
FOTO GALERIJA (16)

Vozili smo - Novi Mercedes-Benz AMG C63 S Cabriolet

Generator adrenalina

Po zanimljivim cestama Italije i Slovenije imali smo čast, među prvima na svijetu, detaljno isprobati nekoliko verzija novog Mercedesa C Class Cabriolet. Naravno, najviše smo uživali u čarima najsnažnijeg koji na zadnju osovinu šalje 510 KS. Brutalne performanse i isti takav zvuk nikoga ne mogu ostaviti ravnodušnim...

Prezentacija prvog Mercedes-Benzovog kabrioleta na platformi C klase, C Class Cabrioleta, tempirana je u pravo vrijeme - ljeto dolazi pa su automobili sa sklopivim krovom postali interesantni. Što se dizajna karoserije tiče nema pretjeranih iznenađenja jer je primijenjen poznati recept. Sa kupea je skinut tvrdi krov a potom ugrađen mekani  sa odgovarajućim mehanizmom. Baš taj detalj daje poseban šarm kojeg ciljna grupa kupaca itekako prepoznaje.

 

 

Naravno, kupci ovakvih vozila očekuju vrhunski proizvod pa se posebna pažnja posvetila konstrukciji krova i materijalu. Iznad glava putnika nalazi se troslojna tkanina sa iznenađujuće dobrim izolacionim karakteristika. Bez obzira da li mislimo na akustiku ili temperaturu! Sigurni smo da se sa novim C Cabrioletom slobodno možete uputiti i na skijanje jer će mekani krov efikasno zadržavati toplotu luksuznog putničkog prostora. Otvaranje i zatvaranje krova traje 20 sekundi a manipulaciju je moguće raditi do brzine od 50 km/h u šta smo se i sami uvjerili. Poznato je da kabrioleti imaju manju otpornost na torziono uvijanje pa je potrebna ugradnja raznih ojačanja. Sve skupa Cabriolet je od Coupea teži 125 kg. Iako na papiru piše da je otvorena verzija C klase iz stanja mirovanja do prvih 100 km/h sporija za 0,2 sekundi od zatvorene to se u vožnji ne osjeti. 

 

 


Na polaznoj tački u Trstu novinarima je na raspolaganju bilo dovoljno različitih verzija najnovijeg Mercedesovog Cabrioleta. Uz nekoliko dizel i benzinskih motora posebno se isticao onaj sa oznakom AMG C63 S. Kako i ne bi ako se zna da 4.0 litreni V8 biturbo benzinac daje čistokrvnih 510 KS. Možda je još impresivniji podatak o 700 Nm maksimalnog   obrtnog momenta dostupnog u rasponu 1.750-4.500 obr/min. Konkurenciji nije svejedno jer zna da je motor transplantiran iz super sportskog modela AMG GT...
Snaga se na zadnju osovinu prenosi preko automatskog mjenjača sa 7 stepeni prenosa s tim, da vozač ima mogućnost samostalnog odabira željene ''brzine'' (uz nadoplatu može se naručiti mjenjač sa 9 brzina).

 

 

Ovisno o raspoloženju možete birati nekoliko programa rada: Comfort, Sport, Sport+ i Race. Dakako probali smo sve i zaključili da svaki ima puni smisao. Sigurni smo da će većina vozača najviše koristiti Comfort jer daje gotovo idealan spoj ležerne i sportske vožnje bez narušavanja udobnosti. Drugu krajnost predstavlja program Race gdje se bez imalo zadrške, da ne kažemo brutalno, oslobađaju svi potencijali, po mnogima, najboljeg pogonskog agregata u klasi. Prilikom grubog potapanja desne pedale lijepi će kupe nervozno, ali bezopasno, mahati repom. Mnogobrojni elektronski sistemi zaduženi za sigurnost putnika savršeno rade svoj posao pa nema opasnosti čak ni prilikom pretjerivanja. Ubrzanje od 0 do 100 km/h završi se za 4,1 sekundi što je u rangu sa najboljim sportskim automobilima današnjice. U prospektu piše da je maksimalna brzina uz AMG Driver's paket 280 km/h. Bez njega je 250 km/h...

 


Bez obzira na ritam osjećaj u vožnji je fantastičan. Izgleda da su konstruktori ovog automobila našli pravu mjeru u svim segmentima. Mi, ipak, posebno ističemo opijajući zvuk V8 benzinca na kojeg niko, ali zaista niko, ne može ostati ravnodušan. Onaj ko je imao sreću biti na nekoj trci DTM Šampionata zna o čemu pričamo. Šta reći za adaptivno oslanjanje, upravljački mehanizam i kočnice? Slobodno možemo napisati da po svim parametrima, baš kao i cijeli automobil, spadaju u sam svjetski vrh. Od Mercedes-Benza to se i očekuje...

 


AMG C43 4Matic
Vrhunske sposobnosti uz 4x4 pogon

Od svih verzija koje smo imali na raspolaganju, uz AMG C63 S, posebno nas je oduševio C Cabriolet sa pogonom na obje osovine i mjenjačem sa 9 stepeni prenosa.
Da su razvojni inženjeri mislili na sve želje potencijalnih kupaca dokazuje model AMG C43 4Matic. Iako se radi o automobilu prvenstveno predviđenom za opuštajuća krstarenja lijepim krajolicima ispod skladno skrojene karoserije ugrađena je trenutno najmodernija tehnologija. Pri tome prvenstveno mislimo na pogon na sva četiri točka i automatski mjenjač sa 9 stepeni prenosa. Na sve se nadovezuje 3,0 litreni V6 benzinac snažan 367 KS čije je maksimum obrtnog momenta 520 Nm. Uspjeh koncepcije potvrđuju performanse: od 0 do 100 km/h za 4.8 s i maksimalna brzina od 250 km/h. Čak i za sportske vozače više nego dovoljno. Sretan dolazak na skijališta je zagarantovan..  

  

Datum objave: 30/06/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook