Naslovna > Automobili > Honda > CR-V > Glavne promjene u kabini

Honda CR-V

Glavne promjene u kabini

Honda je predstavila restilizovano izdanje CR-V modela koje uključuje nekoliko novih detalja u enterijeru i dodatnu tehnologiju, dok hibridni pogonski sklop ostaje nepromijenjen...

Japanski proizvođač je blago ažurirao svog SUV aduta sa određenim kozmetičkim izmjenama i tehnološkim poboljšanjima. Kako je to često u praksi i kod drugih proizvođača, najuočljivije promjene nalaze se u kabini. Obloga na središnjoj konzoli i instrument tabli sada ima novu srebrnu završnu obradu. Pored toga, najekskluzivniji EX model sada dolazi sa podlogom za bežično punjenje pametnih telefona. Vanjske revizije su suptilnije i odnose se na staklo za zaštitu privatnosti kao i na nove 18-inčne aluminijumske naplatke.

 

 

 

Ažurirani CR-V nije dobio novi hibridni sklop. Kao i na aktuelnom modelu, Hondin SUV i dalje zadržava i-MMD sistem, koji se sastoji od 2,0-litarskog četverocilindričnog benzinskog motora od 143 KS, dva elektromotora i malog baterijskog pakovanja. Elektromotori su sposobni da generišu do 315 Nm obrtnog momenta, a pri malim brzinama CR-V može da se kreće na električnu snagu. U Hondi poručuju da će modeli sa prednjim pogonom imati domet od oko 68 kilometara, dok će verzija sa pogonom na sva četiri točka imati nešto slabiji rezultat. Na kraju, Honda je napravila nekoliko poboljšanja na šasiji novog CR-V-a. To uključuje novi sistem vješanja za koji kompanija kaže da je poboljšao upravljivost i udobnost SUV-a. Tu je i revidirana verzija sistema električnog servo upravljača, koja poboljšava upravljivost automobila pri malim brzinama.

Datum objave: 30/11/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook