Naslovna > Vijesti > Globalni rast od 14 posto zahvaljujući povećanju prodaje u Kini i Evropi

Volvo prodajni rezultati u julu 2013. godine

Globalni rast od 14 posto zahvaljujući povećanju prodaje u Kini i Evropi

Prodaja u Kini nastavlja raspidno rasti, a u julu je ista porasla za 61,6 posto, odnosno isporučeno je 4.640 primjeraka...

Volvo Car grupacija (Volvo automobili), objavila je podatak o globalnoj prodaji 33.650 automobila u julu 2013. godine, što predstavlja porast od 14 posto u odnosu na isti mjesec 2012. godine. Prodaja u Kini ponovo je porasla, a zabilježena je i značajno bolja prodaja u Evropi, zahvaljujući uspjehu modela V40. U sedam mjeseci 2013. godine, globalna Volvo prodaja, pala je za 3,2 posto.

 

Sjedinjene Američke Države, su u julu bile najveće Volvo tržište sa 5.908 isporučenih vozila, odnosno 3,3 posto više u odnosu na juli 2012. godine. Volvo modeli S60 i V60 čine glavninu prodaje.

 

Prodaja u Kini nastavlja raspidno rasti, a u julu je ista porasla za 61,6 posto, odnosno isporučeno je 4.640 primjeraka. Dobroj prodaji pogodovala je potražnja za modelom XC60, koji je pronašao 2.278 novih vlasnika i tako zabilježio novi mjesečni prodajni rekord.

 

Dobro prodajni rezultati, nastavili su se i u „rodnoj“ Švedskoj, gdje je Volvo u julu isporučio 3.258 vozila, što predstavlja rast od 15,1 posto. Volvo je u Švedskoj zadržao tržišni primat, a najtraženiji su modeli V linije, odnosno V70, V60 i V40. I u ostatku Evrope je zabilježen značajan rast prodajnih rezultata, a najveći rast zabilježen je u Norveškoj, gdje kupci pokazuju veliki interes za modelom V40.

 

Datum objave: 06/08/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook