Naslovna > Vijesti > Globalni rast od 2,6 posto i jak rast u Kini i Švedskoj

Volvo prodaja u januaru

Globalni rast od 2,6 posto i jak rast u Kini i Švedskoj

Sa isporukom 5.810 automobila, Kina je postala najveće Volvo tržište u januaru. Novolansirani Volvo S60L model dobro je prihvaćen među kineskim kupcima, kojima je prvenstveno i namijenjen, što je obećavajući znak za nastavak godine...

Volvo Car grupacija (Volvo automobili), objavila je podatak da je u prvom mjesecu 2014. godine širom svijeta prodala 30.372 automobila, što predstavlja porast od 2,6 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine. Ostvaren je nastavak rasta u Kini sa optimističnim predviđanjima, dok je u Japanu prodaja porasla za čitavih 132 posto, zbog povećane potražnje za modelima V linije.

 

Sjedinjene Američke Države i Kina, nastavljaju biti dva najveća Volvo tržišta, a švedska kompanija u 2014. godini namjerava nastaviti sa globalnim rastom, zahvaljujući prvenstveno jakoj ponudi modela, te predstavljanjem nove Drive-E porodice motora.

 

Sa isporukom 5.810 automobila, Kina je postala najveće Volvo tržište u januaru. Novolansirani Volvo S60L model dobro je prihvaćen među kineskim kupcima, kojima je prvenstveno i namijenjen, što je obećavajući znak za nastavak godine. Glavni nosioci prodaje u januaru, bili su V40 i XC60 modeli. Tako je Volvo u Kini prijavio rast prodaje od 21,6 posto u odnosu na isti mjesec 2013. godine.

 

U Sjedinjenim Američkim Državama, Volvo je u januaru isporučio 3.792 automobila, što je manje nego u januaru prošle godine, a što se objašnjava generalnim padom američkog automobilskog tržišta, te neobično dobroj prodaji u januaru prošle godine. Volvo V60 tek je stigao na američko tržište, a pozitivne reakcije dilera i medija sada su nastavljene kroz povećanje broja narudžbi.

 

Prodaja u Švedskoj porasla je za 19,6 posto, a najtraženiji su bili modeli XC60 i XC70. Potražnja za XC modelima trebala bi dodatno rasti, zahvaljujući novoj “Made by Sweden” reklamnoj kampanji u kojoj glumi švedska nogometna zvijezda Zlatan Ibrahimović. Udio Volva na švedskom tržištu i dalje ostaje visok i stabilan na otprilike 20 posto, s tim da su čak četiri Volvo modela među deset najprodavanijih automobila na ovom tržištu.

 

I dok je prodaja Volvo automobila u Zapadnoj Evropi u januaru pala, rastući broj narudžbi obećava rast prodaje u sljedećim mjesecima. Volvo namjerava ojačati prisustvo u Evropi, predstavljanjem novih proizvoda, kao što je nova, odlično prihvaćena porodica motora. No, zato je u Japanu Volvo naprosto briljirao snažnim početkom godine i rastom prodaje od čak 132 posto u odnosu na prošlu godinu.

 

„Prvi mjesec 2014. godine, obilježio je rast na većini tržišta, a mnogi pokazatelji nagovještavaju dobru godinu. Ne samo da će potpuno novi XC90 biti veliki korak naprijed, nego ćemo značajno ojačati i ostatak modelske ponude, te tako poboljšati prisustvo na nekoliko ključnih tržišta, što će zasigurno rezultirati povećanjem prodaje i tržišnih udjela.“ - izjavio je Alain Visser, stariji potpredsjednik odjela marketinga, prodaje i brige za kupce pri Volvu.

 

Isporuke Volvo automobila izgledaju ovako:            

 

 

Januar

 

2013

2014

Promjena

Kina

4 776

5 810

21,6%

SAD

4 875

3 792

-22,2%

Švedska

3 028

3621

19,6%

Zapadna Evropa bez Švedske

12 246

11 701

-4,5%

Ostala tržišta

4 689

5 448

16,2%

UKUPNO

29 614

30 372

2,6%

 

Volvo XC60 je bio najprodavaniji Volvo model u januaru sa 8.947 isporučenih vozila, a slijedi ga Volvo V40 koji je pronašao 5.071 kupca. Ubroji li se prodaja izvedbe Cross Country, ukupno je prodato 6.575 primjeraka Volva V40. Treći najprodavaniji model bio je Volvo V60 sa 4.628 prodatih vozila. 

Datum objave: 06/02/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook