Tehnički detalji objavljeni od strane Škoda menadžmenta potvrđuju da će Superb PHEV kao osnovu pogonske jedinice koristiti benzinski motor zapremine 1.4 litre koji uz pomoć turbo-punjača isporučuje 154 KS. Ovom benzincu će biti dodan električni motor snage 85 kW integrisan u sistem prenosa zajedno sa DSG dual-cluch automatskim mjenjačem sa duplim kvačilom. Škoda Superb PHEV će imati samo prednji pogon i biti sposobna da prevali udaljenost od 70 km isključivo na električni pogon. Superb će koristiti baterijski modul od 13 kW, što je neznatno veći kapacitet od spomentog Passata, a voditelj tima za proizvodnju pogona u Škodi Martin Hrdlica je rekao da vjeruje će Superb PHEV uspjeti ostvariti rezultat u Co2 emisiji štetnih gasova od samo 31 g/km, što bi bilo za 9 g/km manje od Passata.
Superb bi zbog svega navedenog nosio PHEV značku u ovoj varijanti, a motori koji koriste CNG tečni gas i o kojima smo prije pisali imali bi oznaku G-Tec. Nije isključeno da se ove varijante hibridnih sistema pojave i u modelima Kodiaq, Octavia i Karoq.