Naslovna > Automobili > Honda > CR-V > Honda lansira EV s hidrogenskim gorivnim ćelijama baziran na CR-V-u

Japanski brend razvija nove tehnoogije

Honda lansira EV s hidrogenskim gorivnim ćelijama baziran na CR-V-u

Honda nije otkrila kada će ta proizvodnja početi 2024. godine, ali više detalja će biti bliže lansiranju modela. Nije jasno da li će vozilo bazirano na CR-V zadržati stil modela ili će dobiti jedinstven dizajn...

Čini se da su električna vozila na baterije (BEV) spremna da prestignu automobilsku industriju, ali Honda još ne odustaje od EV sa vodoničnim gorivnim ćelijama (FCEV). Proizvođač automobila najavio je da će lansirati novi FCEV 2024. godine baziran na potpuno novom CR-V crossoveru. Honda je imala vrlo malo toga da podijeli o novom modelu, iako je otkrila da će ga proizvoditi u svom Performance Manufacturing Centru u Ohaju. Objekat je otvoren 2016. godine i proizvodi superautomobil Acura NSX, modele Acura PMC Edition i Honda Performance Development trkaće automobile.

 

 

 


Novi FCEV će pomoći proizvođaču automobila da postigne svoj cilj da BEV i FCEV vozila predstavljaju 100 posto njegove globalne prodaje automobila do 2040. Honda ubrzava svoj plan za proizvodnju električnih vozila na baterije u SAD-u, rekao je Gary Robinson, potpredsjednik za planiranje automobila i strategiju za Hondu. "Tamo ćemo takođe započeti proizvodnju malih količina električnih vozila na gorive ćelije kako bismo dalje istražili njihov veliki potencijal kao dio održive transportne budućnosti", dodao je.

 

 

 

Honda je 2002. lansirala svoje prvo komercijalno vozilo na gorive ćelije. FCX bi na kraju ustupio mjesto Clarityu 2017., ali bi Honda prekinula proizvodnju ovog modela 2021. godine. Honda nije jedini proizvođač automobila koji nastavlja da petlja sa vodonikom. U oktobru je predsjednik BMW-a Oliver Zipse rekao da će "vodonik biti najmodernija stvar za vožnju". Njemački proizvođač automobila planira lansirati "održivi automobil na vodonik" ove decenije.

 

 

 

Toyota i Alpine istražuju potencijalnu sposobnost vodonika da održi motore sa unutrašnjim sagorijevanjem u životu, a japanska marka ugradila je motor sa sagorijevanjem na vodonik u Corollu. Nudi vožnju sa nultom emisijom izduvnih gasova, a šuška se da bi redizajnirani Prius mogao dobiti takav pogonski sklop.

Datum objave: 05/12/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook