Već se neko vrijeme nagađa o modelu i30N koji bi svjetlo dana trebao ugledati u narednih godinu -dvije. Odgovor kako bi trebala izgledati finalna verzija trebao bi dati koncept RN30. Nema sumnje da je RN30 previše ekstreman za serijsku proizvodnju ali na najbolji način demonstrira dostignuća Hyundaijevih inženjera.
RN30 dolazi sa 2.0 litrenim turbo benzinskim motorom snažnim 380 KS. Maksimalni obrtni moment je 451 Nm...Prenos snage odvija se preko DCT mjenjača sa dvostrukom spojkom. Brzina ukapčanja željenog stepena prenosa podešena je tako da omogućava dinamična ubrzanja. Na prednjoj je osovini instaliran ELSD difrencijal sa ograničenim stepenom kočenja.
Za ovu klasu automobila karbon je prilično skup pa su se dizajneri odlučili za specijalnu stakloplastiku čija čvrstoća i težina idealno odgovaraju zadanim mjerilima.
Iako je većina tehničkih rješenja namijenjena modelu i30N mnoga od njih će biti primijenjena i na svim budućim modelima sa sportskom oznakom ''N''.