Naslovna > Vijesti > i8 Spyder spreman za predstavljanje
FOTO GALERIJA (12)

BMW

i8 Spyder spreman za predstavljanje

Lagano i sigurno porodica BMW vozila sa prefiksom „i“ se širi, te joj se pridružuje novi, treći član koji je u suštini roadster izvedba viđenog i8 coupea

BMW definitivno svoj „podbrand“ nije formirao zbog marketinških aktivnosti. Novi dokaz je koncept i8 Spyder, kojeg će BMW zvanično pokazati na Salonu automobila u Pekingu. Dok se to ne desi, njemačka kompanija je objavila fotografije i informacije o svom novom konceptu. S ozbzirom da je ovaj koncept usko povezan sa viđenim konceptom i8 Coupe, pretpostavlja se da će dvije konceptne izvedbe dijeliti istu sudbinu, te se nagađa da bi u produkciji mogli biti u naredne dvije ili tri godine.

 

Spyder koristi istu arhitekturu i strukturu kao coupe, no za razliku od njega ima samo dva mjesta u unutrašnjosti, međuosovinski razmak je nešto kraći, kao i sveukupna dužina vozila.  U odnosu na coupe promjenjena su i vrata, te način njihovog otvaranja, a redizajniran je i zadnji dio, pa je sada agregat ispod providne površine vidljiv u svakom momentu.  Zanimljivo je da BMW nije saopštio koji i kakav će krov imati ovo vozilo, kako bi putnike u unutrašnjosti zaštitio od padavina. Kao i coupe verzija i Spyder je izrađen od lakih, carbon-fiber materijala. BMW i8 Spyder pokreće  1.5 litarski trocilindrični turbo benzinac sa direktnim ubrizgavanjem koji razvija 164 kW/223KS i elektromotor od 96 kW/131KS te litijum-ionske baterije. Vozilo je u mogućnosti da se kreće isključivo na elektropogon i tada ima autonomiju od 30 km. Zanimljivo je da benzinski agregat isporučuje snagu na zadnje, a elektromotor na prednje točkove, te su agregati u mogućnosti da rade nezavisno jedan od drugog. No, kada su „upareni“ njihova ukupna izlazna snaga je 349 KS uz 550 Nm obrtnog momenta.  BMW je zvanično saopštio da vozilo do 100 km/h ubrzava za 5 sekundi (coupe verzija 4,6 sekundi), te da je potrošnja Spydera 3 l na 100 pređenih kilometara. 

Datum objave: 01/04/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook