Kompaktni monovolumen aerodinamičnog dizajna karoserije dužine 4261 mm, samo tri milimetra duži od Golfa sa međuosovinskom širinom od 2740 mm, širinom vozila od 1850 mm i visinom od 1490 mm pruža u kabini komfor u rangu vozila srednje klase. Ovaj zanimljivi monovolumen je kreiran na MEB platformi za električna vozila, a u osnovnoj verziji ga pokreće električni motor od 150Kw postavljen u zadnjem dijelu vozila i pogonom na zadnju osovinu.
Sa 310 Nm obrtnog momenta ova pogonska jedinica omogućava ubrzanje od nule do 100 Km/h za 8 sekundi, a brzina je ograničena na maksimalnih 150 km/h. Ovaj motor napajaju Litijum-jonske baterije smještene u podu vozila i kupcima su na raspolaganju sa kapacitetima koji omogućavaju autonomiju u rasponu od 330 do 550 kilometara. Struktura karoserije je izrađena od kombinacije čelika, aluminijuma i ugleničnih kompozitnih materijala u cilju postizanja čvrstoće uz smanjenu težinu vozila. Zbog ovakve konstrukcije i baterije u podu vozila osigurana je vrhunska stabilnost u vožnji potpomognuta elektronskim sistemima kontrole i bezbjednosti. Kokpit vozila je poptpuno digitalizovan, unutrašnjost je komforna u klasi većeg Passata, a tu je i prtljažni prostor u prednjem i zadnjem dijelu vozila ukupne zapremine od skoro 500 litara.
Volkswagen je već otvorio knjigu narudžbi a prvi primjerci će biti dostupni kupcima već od februara ove godine, po cijeni od oko 30.000 eura.