Međutim imajući u vidu veliki broj starijih dizel vozila na ulicima ove države, Vlada Njemačke je odobrila prerađivanje izduvnih sistema dizel vozila starije generacije, kako bi se izbjegla zabrana upotrebe u ovoj evropskoj zemlji. Izdat je dokument od 30 stranica u kom se nalaze upustva za instaliranje unaprijeđenog sistema, a još se čeka odobrenje federalnog ministarstva saobraćaja. Mišljenja su podijeljena kada je ova odluka u pitanju, proizvođači izduvnih sistema je sa oduševljenjem pozdravljaju, dok se proizvođači automobila protive, jer smatraju da bi vozači trebalo da razmisle o kupovini novih vozila.
Volkswagen grupacija i Daimler pristali da učestvuju u finansiranju prerađivanja problematičnih dizelaša, ali tome se i dalje protivi BMW, koji podstiče njemačku vladu da donese subvencije za zamjenu starih modela automobila novim. Procjenjuje se da na putevima Njemačke ima 15 miliona dizel vozila, od čega ih samo 2,7 ima posljednju generaciju sa Euro-6 tehnologijom, a procjenjuje se da će prerađivanje dizela sa Euro-5 tehnologijom koštati skoro 15 milijardi evra.