Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Industrijski podvig za obnovu identiteta marke

Dacia

Industrijski podvig za obnovu identiteta marke

Promjena identiteta donijela je i velike logističke izazove: sve je modele (Duster, Sandero, Logan i Jogger) trebalo istovremeno izmijeniti u tri fabrike, a raspored za razvoj i proizvodnju bio je vrlo tijesan...

Dacia je ostvarila impresivan industrijski podvig za samo 24 sata. U svojim fabrikama u Piteštiju, Tangeru i Kasablanki istovremeno su transformisali sve svoje modele i udahnuli im novi vizuelni identitet, proizvodeći 3100 vozila u jednom danu. Dacia je uspješno organizovala ovaj dinamičan industrijski izazov, čuvajući neprikosnoven kvalitet svojih vozila. Prethodilo je više od godinu dana detaljne pripreme i koordinacije između svih odjeljenja. Kristof Dridi, potpredsjednik industrijskog odjeljenja marke Dacia, otkrio je više detalja o ovom transformacionom procesu. Proizvodnja vozila je sveobuhvatan i složen proces, ali Daciji je pošlo za rukom da istovremeno implementira novi vizuelni identitet na sve modele u svojoj paleti. I to u rekordnom roku, istovremeno u tri različite fabrike: u Piteštiju u Rumuniji, kao i u Kasablanki i Tangeru u Maroku. Ova marka je detaljno promijenila svoj imidž i usvojila novi identitet koji utjelovljuje obećanja za budućnost i vrijednosti na kojima se ona zasniva. Dacia je transformacijom svog identiteta napravila prvi korak u sklopu strategije Renaulution: suočila se sa nekoliko velikih izazova, od logistike dijelova i obuke zaposlenih do mreže prodajnih partnera.

 

 

 


Postavlja se pitanje kako je moguće da vozila koja su napustila proizvodnu liniju u ponedjeljak ujutru odjednom nose novi Dacia Link logo, dok vozila proizvedena 24 časa ranije nemaju tu oznaku. "Vjerujemo da je ovo prvi put da neki proizvođač automobila istovremeno obnovi cjelokupnu ponudu u tri fabrike. To pokazuje koliko smo fleksibilna i dinamična marka", izjavio je Kristof Dridi, potpredsjednik industrijskog odjeljenja marke Dacia. Sa proizvodnih linija u tri Dacijine fabrike (u Piteštiju, Tangeru i Kasablanki), svakih 50 sekundi silazi jedno vozilo. Tokom procesa transformacije, u jednom danu je trebalo implementirati novi identitet u čak 3100 vozila. Tog 24. oktobra 2022. godine, vozila kojima je trebalo ugraditi nove dijelove počela su stizati na traku od 9 sati ujutru. Promjena vizuelnog identiteta cjelokupne vozne linije, za samo jedan dan, bila je neophodna za uspjeh ovog projekta. Novi dijelovi su unaprijed registrovani u informacionim sistemima i prenijeti su u ponedeljak ujutru, kako bi se izbjegao rizik od grešaka i obezbijedio uspješan transfer bez kompromisa u pogledu kvaliteta. Logističke zone su takođe prilagođene za smještaj novih dijelova, uz pažnju da se ne miješaju sa starim kataloškim brojevima.

 


Logistički tim se suočio sa izazovom implementacije 190 novih proizvoda od 57 dobavljača, uključujući logotipe, ambleme i boje. Nestašica rezervnih dijelova i sirovina predstavljala je dodatnu prepreku, ali tim je uspio da efikasno reaguje i osigura da svi dijelovi odgovaraju visokim standardima Dacie. Njihova posvećenost i koordinacija doprinijeli su uspješnoj transformaciji i novom vizuelnom identitetu marke.

Datum objave: 08/06/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook