Otkako su potvrdili svoje planove o nastupanju u novoj Le Mans Hypercar klasi 2018. godine, u Toyotinim pogonima je počeo razvoj modela GR Super Sport sa ciljem da trijumfuje na Le Mansu i nastavi dominaciju japanskog proizvođača na trkama izdržljivosti širom svijeta. Kada je klasa bila u povoju, zamišljeno je da se u cilju homologacije mora proizvesti određen broj serijskih vozila. Iako se od tih zahtjeva odustalo usljed troškova i pandemije, Toyota je odlučila da ipak nastavi sa razvojem cestovne verzije svoga hiperautomobila. Trkački GR010 hibrid je pokretan 3.0-litarskim V6 motorom, čija je snaga pravilima ograničena na 670 KS, ali će serijska verzija koristiti 2.4-litarski twin-turbo V6 koji je korišten u ranijem TS050 Hybrid LMP1 prototipu.
Iako motor ima manju zapreminu, uz pomoć dva dodatna električna motora razvija oko 1000 KS, a Japanci razmišljaju o dodavanju trećeg koji bi omogućio još impresivnije performanse. GR Super Sport će vizualno biti vrlo sličan GR010 Hybrid modelu, a Toyota je već predstavila prototip pod kamuflažom. Iako je prototip prikazan bez krova, prema patentu koji su nedavno podnijeli u Toyoti, očekuje se da će serijski model imati krov u obliku kupole koji će se otvarati prema naprijed. Prvobitna proizvodnja u svrhe homologacije je morala iznositi 20 primjeraka, ali se očekuje da će japanski proizvođač zbog visokih investicija u razvoj i statusa koji donosi hiperautomobil u gami, vjerovatno proizvesti nešto više automobila.