Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Iza kulisa proizvodnje elektrifikovanih modela francuske marke

Peugeot

Iza kulisa proizvodnje elektrifikovanih modela francuske marke

Tehničari koji testiraju i sastavljaju baterije vozila Peugeot dolaze iz fabrika Stellantis Grupe. Odabrani su na temelju svojih vještina u području elektrifikacije, a prije početka rada prolaze posebnu jednomjesečnu obuku. Kao rezultat energetske tranzicije i povećanja udjela elektrifikovanih modela u prodajnom miksu, Peugeot i Stellantis Grupa odlučile su povećati broj tehničara kvalifikovanih za sastavljanje vozila nove generacije...

Peugeot je predstavio svoj rastući tim tehničara odgovornih za sastavljanje i testiranje svake pojedine baterije koja se ugrađuje u električna lična i laka privredna vozila (100 % električne ili plug-in hibride). Ti stručnjaci predstavljaju izvrsnost, ključnu vrijednost marke Peugeot, a prije nego što započnu s radom u evropskim fabrikama marke, smještenima u Španiji, Slovačkoj i Francuskoj, moraju proći posebnu obuku. Svaka se baterija posebno testira kako bi bila pouzdana, efikasna i dugotrajna. Peugeot je ove godine ubrzao elektrifikaciju vlastite game predstavljanjem novog Peugeot 408 kojim je osnažio ponudu plug-in hibrida, kao i predstavljanjem novog modela 308 i 100 % električnih modela lakih privrednih vozila. U 2022. na svjetskom je tržištu elektrifikovano više od 70 % game marke Peugeot. Prema podacima iz prvog tromjesečja ove godine, svako četvrto prodano lično vozilo marke u Evropi bilo je elektrifikovano (u poređenju sa svakim šestim u 2021.).

 

 

 


Cjelokupna gama marke Peugeot biće elektrifikovana do 2025., što će zahtijevati znatno veću proizvodnju baterija. Peugeot procjenjuje da će do iduće godine sastaviti do 10 000 baterija mjesečno za gamu svojih ličnih vozila i čak 7000 baterija mjesečno za gamu svojih lakih privrednih vozila.  Kvalifikovanim tehničarima potrebno je otprilike 60 minuta da sastave jednu bateriju od 50 kWh (pri čemu su ćelije i komponente već sastavljene), dok im za sastavljanje većih baterija, kapaciteta 75 kWh, treba 90 minuta. Stručni tim svaku bateriju podvrgava nizu strogih testova. Zahvaljujući tomu, svaka je baterija pokrivena garancijom do 8 godina ili 160 000 km za kapacitet punjenja od najmanje 70 %.

 

 

Postupak testiranja traje ukupno 15 minuta, a na temelju njega izdaje se odobrenje za ugradnju baterije u vozilo.
- Prvim se testom provjerava pravilno funkcioniranje baterije koja se ugrađuje u vozilo.
- Zatim se ispituje njezina efikasnost pri punom opterećenju.
- Posljednjim testom provjerava se nepropusnost baterije: baterija se ispituje pod pritiskom kako bi se na temelju gubitka pritiska otkrila eventualna propuštanja baterije. Time se sprečava da vlaga i prašina prodru u ćelije baterije i utiču na njen životni vijek ili efikasnost.

 


Baterije sastavlja stručno osoblje u posebnim radionicama u sklopu pet fabrika Stellantis Grupe: Vigo i Zaragoza (Španjolska), Trnava (Slovačka), Sochaux i Mulhouse (Francuska), a uskoro i Hordain (Francuska). Na istoj proizvodnoj liniji proizvode se električna vozila te vozila s termičkim motorom.

 


Peugeot u 2022. godini širi svoju elektrifikovanu gamu. Novi 408 od samog će predstavljanja biti dostupan s plug-in hibridnim motorom s dvjema opcijama snage (180 KS i 225 KS). U novom modelu 308 ti su motori dostupni i za kompaktnu te SW izvedbu. Oba se nova modela temelje na poboljšanoj platformi EMP2 koja omogućuje ugradnju 100 % električnog pogona.

Datum objave: 05/09/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook