Naslovna > Automobili > Renault > Kangoo > Japanska strast prema francuskom monovolumenu

Renault Kangoo

Japanska strast prema francuskom monovolumenu

Japan je posljednjih 14 godina domaćin najvećeg okupljanja Kangooa u svijetu. Naime, svake se godine hiljade Japanaca okuplja u podnožju planine Fuji kako bi slavilo taj legendarni francuski kombi i dijelilo ljubav prema njemu...

Kangoo je u svojevremeno obogatio tržište monovolumena svojim jedinstvenim i praktičnim dizajnom te inovativnim kliznim vratima, što ga je brzo učinilo izuzetno popularnim. Taj uspjeh je potvrđen činjenicom da je u proteklih 25 godina prodan u više od 4,4 miliona primjeraka širom 50 zemalja širom svijeta. Od 1997. godine, fabrika u Maubeugeu, u Francuskoj, proizvodi Kangoo za mnoga tržišta, uključujući i Japan, gdje je postao prava senzacija. Japanci su posebno oduševljeni Kangooom, što je rezultiralo nevjerovatnom popularnošću ovog vozila u zemlji izlazećeg Sunca. To je bilo toliko izraženo da su 2009. godine obožavaoci Kangooa odlučili organizovati događaj na kojem su mogli podijeliti svoju strast prema ovom francuskom automobilu sa što većim brojem ljudi.

 

 

 


Na prvom takvom susretu učestvovalo je samo nekoliko stotina ljudi, no današnja izdanja okupljaju impresivnih više od 5000 posjetilaca koji dolaze razgledati gotovo 2000 izloženih primjeraka Kangooa. Ova manifestacija, koja se održava već četrnaest godina zaredom, predstavlja najveću smotru Renaulta Kangoo u svijetu. Novo izdanje ovog događanja službeno je predstavio Junpei Ogawa, predsjednik Renaulta Japan, uz prisustvo Heinz-Jürgena Löwa, višeg potpredsjednika Renaultova odjeljenja za laka privredna vozila, Thierryja Plantegenesta, direktora prodaje i marketinga u Renaultovom odjelu za laka gospodarska vozila, te Florenta Pichereaua, voditelja predstavljanja proizvoda Kangoo u Renaultovom odjeljenju za laka privredna vozila. Tom prilikom, publici su predstavljeni novi Renault Grand Kangoo i nova ograničena serija koja se ističe sivom Urban bojom, a koju je Renault razvio posebno za japansko tržište.

Datum objave: 27/10/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook