Naslovna > Automobili > Subaru > WRX > Još bolja verzija sportske limuzine

Subaru WRX TR

Još bolja verzija sportske limuzine

Iako japanski proizvođač još uvijek nije objavio zvaničnu cijenu za ovu verziju, trenutna verzija WRX Limited sa ručnim mjenjačem se prodaje po cijeni od 38.515 dolara u Americi...

Nova Subaru WRX TR sportska limuzina je opremljena tehnologijom identičnom onoj koju posjeduje "obični" WRX, uključujući moćan 2,4-litarski turbobenzinski četvorocilindarski motor sa 275 konjskih snaga. Za japanski brend Subaru, značajno tržište predstavlja američko tržište, pa nije iznenađujuće što su Amerikanci prvi imali priliku da vide aktuelnu generaciju sedana WRX. Treba napomenuti da je ovaj model, koji je prešao na modularnu arhitekturu SGP (Subaru Global Platform) kao dio promjene generacija, bio predstavljen u septembru 2021. godine. Takođe, vrijedno je pomenuti da je do 2014. godine ovaj automobil bio poznat pod indeksom WRX, ali je nakon toga ime ostalo samo sa velikim slovima u nazivu.

 

 

 


Otkriveno je da se proizvođač priprema za lansiranje sljedeće sportske limuzine prošlog mjeseca, kada je Subaru-ova služba za odnose s javnošću objavila tizer i saopštenje o novitetu. Sada, imamo priliku da vidimo potpuno otkriveno izdanje ovog "vrućeg" modela nazvanog WRX TR, jer je premijera održana u subotu, 7. oktobra, kao deo Subiefest festivala koji se održavao u saveznoj državi Florida u SAD-u. Vizuelno gledano, nema razlika u odnosu na standardnu verziju, a treba napomenuti da američka modifikacija sportskog automobila nema veliki spojler na poklopcu prtljažnika, iako su ga mnogi obožavaoci očekivali. Prethodno su procurile fotografije verzije namijenjene australijskom tržištu, a one su pokazivale da će ta verzija imati ovaj aerodinamički element.

 


Subaru WRX TR ne dolazi sa električnim pokretnim krovom koji je dostupan u verziji WRX Limited, a ovo izostavljanje elektropokretnog krova doprinijelo je nižem težištu i smanjenju mase automobila. Novi sportski sedan takođe je opremljen Brembo kočionim sistemom koji je razvio poznati proizvođač Brembo. Ovaj sistem uključuje šestoklipne čeljusti naprijed i dvoklipne čeljusti pozadi. Svi ovi dijelovi su u istoj boji, a takođe su povećane i dimenzije kočionih pločica, rotora i glavnog cilindra. Subaru je istakao da su ove promjene omogućile bolje performanse kočenja novog modela. Tim za razvoj u Subaru-u je takođe preuredio vješanje sportske limuzine, ugradivši čvršće opruge, nove amortizere, i izmijenivši postavke upravljanja. WRX TR varijanta dolazi sa tamnosivim točkovima od 19 inča koji su obuveni gumama Bridgestone Potenza S007, pružajući unaprijeđenu trakciju u različitim uslovima vožnje.

 


Agregat u verziji WRX TR ostaje nepromijenjen u odnosu na "obični" WRX. Ovaj sedan pokreće četvorocilindarski agregat radne zapremine 2,4 litra sa snagom od 275 konjskih snaga i maksimalnim obrtnim momentom od 350 Nm. Ovaj motor je uparen sa šestostepenim mjenjačem, iako je takođe dostupna i varijanta sa kontinuirano promjenjivim mjenjačem (CVT) koja se nudi u standardnom WRX modelu. Važno je napomenuti da se ovaj model isporučuje isključivo sa pogonom na sve točkove (AWD), a nije dostupan sa samo prednjim ili zadnjim pogonom. Novi sportski sedan će biti dostupan u prodaji početkom 2024. godine.

 

Datum objave: 10/10/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook