Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Još jedna uspješna godina za Kiju u Evropi

Novi modeli i rekordan rast korejskog brenda

Još jedna uspješna godina za Kiju u Evropi

Elektrifikacija Kijine ponude i dalje stimuliše prodajni momentum ovog brenda u Evropi. Jedan od Kijinih najvažnijih modela u 2022. godini je bio potpuno novi Niro koji predstavlja širinu njenog najnovijeg portfolija naprednih elektrifikovanih pogonskih sklopova: hibridnog električnog (HEV), priključnog hibridnog (PHEV) i potpuno električnog (EV)...

U nemirnom ekonomskom okruženju i u vrijeme pada prodaje novih automobila u Evropi je Kia 2022. godine postavila nove rekorde kako kod prvi put registrovanih vozila tako i kod tržišnog udjela. Kijin napredak prvenstveno pokreće dolazak novih elektrifikovanih modela, što je dio njene strategije da postane vodeći globalni brend na području održive mobilnosti. U prvih 11 mjeseci 2022. godine Kia je prodala 509.193 vozila, što je 8,2 % više nego u istom periodu 2021. godine i suprotno od cjelokupnog tržišta putničkih automobila koje je u tom periodu na tržištima zemalja članica EU, EFTA i Ujedinjenog kraljevstva palo za 5,8 %. Ovaj impresivan rezultat znači da je Kia dosegnula 5,0-postotni tržišni udio, što je značajan iskorak u odnosu na 2021. godinu kada je imala udio od 4,3 posto. To je osjetno poboljšanje u odnosu na 2020. kada je tržišni udio Kije u Evropi iznosio 3,5 posto.

 

 

 

 

U 2022. godini Kia je unaprijedila svoje djelatnosti proizvodnje i isporuke vozila kako bi postala otpornija na prelomne globalne događaje i ispunila svoje ekološko obećanje. Tako je na primjer obnovila svoje proizvodne linije u Žilini (Slovačka), gdje su, između ostalog, uveli efikasnije i održivije proizvodne tehnike. Najvažnija promjena je bila uvođenje dodatnih 40 robota najnovije generacije namijenjenih lakiranju i montaži. Fabrika za svoje djelovanje koristi 100 % obnovljivu energiju, dok se toplota i voda iz lakirnice recikliraju i ponovo koriste u pogonu.

 

 

Kia Charge vozačima električnih vozila već omogućava punjenje u jednoj od najvećih javnih mreža punionica na svijetu sa čak 448.829 punjačkih mjesta u 28 evropskih zemalja. Korisnici imaju pristup punjačkim mjestima svih glavnih operatera pomoću jedinstvene platforme za jednostavno punjenje. S ciljem jačanja održivosti ove mreže Kia je u februaru prošle godine uspostavila novo partnerstvo s kompanijom Digital Charging Solutions (DCS), koja klijentima Kia Charge omogućava vožnju bez štetnih emisija, pri čemu se energija koju potroše tokom svakog punjenja vraća u električnu mrežu kao „zelena" zahvaljujući evropskim elektranama s obnovljivom energijom.

 

 

Fokusiranost na uticaj rješenja elektrifikovane mobilnosti na životnu sredinu tokom čitavog životnog ciklusa dovela je do toga da je Kia u septembru potvrdila planove za ponovnu upotrebu baterija električnih vozila u sistemima za skladištenje energije u "drugom životu baterija". To je rezultat novog partnerstva s kompanijom Encore, novoosnovanim preduzećem giganta Deutsche Bahn, koja koristi rabljene baterije iz električnih vozila za izgradnju i distribuciju sistema za skladištenje energije u drugom životu baterija. Partneri su u EUREF-Campusu u Berlinu predstavili prototip skladišta baterija koje je u cjelosti napravljeno od ponovno upotrebljenih baterijskih modula Kia Soul EV.
 

Datum objave: 10/01/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook