Naslovna > Vijesti > Kako se pravi Citroen

Nova sezona u C42

Kako se pravi Citroen

U međunarodnom izlogu C42 na aveniji Champs Elysées, CITROËN nudi uranjanje u svijet stvaranja automobila ...

Od prvog poteza olovkom do industrijske proizvodnje, preko istraživanja i razvoja, izložba "CITROËN Making of" otkriva tajne različitih faza koje vode do serijske proizvodnje vozila. Tako od sada posjetioca C42 mogu zaviriti iza kulisa marke CITROËN i pretpremijerno otkriti Novu gamu C4. Za novu sezonu u C42 na aveniji Champs Elysées, CITROËN skida veo tajne s proizvodnje modela Marke. Publika će tako moći otkriti kako zaposlenici i zaposlenice marke CITROËN dizajniraju, razvijaju i proizvode automobile Marke. Izložba "CITROËN Making Of" osmišljena je u tri dijela: istraživanje i razvoj, radionice dizajna i proizvodni pogon.

 

Izložba je podijeljena po etažama, najprije je prikazana inovativnost modela CITROËN s pomoću gole konstrukcije modela C4 Picasso s koje su uklonjeni svi elementi karoserije i obloga kako bi se pokazalo ono što se nikad ne vidi. Druga instalacija otkriva tehnologiju ugrađenu u Novu gamu C4, automobil koji je prvi put predstavljen u Francuskoj. Zatim se posjetioci pozivaju da otkriju svijet dizajna i stvaranja, duboko usađen u DNK marke CITROËN, uz dvije makete kojima se koristi u odlučujućim fazama tokom projektovanja novog vozila. Vanjska je maketa od gline kako bi se dizajnerima omogućilo da što bolje istaknu linije vozila. Unutarnja maketa prikazuje prostor u kabini. Ta radna pomagala nikad prije nisu predstavljena široj javnosti. Na kraju se nalazi prostor posvećen proizvodnji automobila gdje su predstavljene različite faze proizvodnje i sastavljanja vozila.

 

Kada stigne na posljednju etažu, publika će moći uživati u prostoru CITROËN Racing s pomoću Twist Inside Citroën. Tim golemim toboganom može se u 15 sekundi spustiti 23 metra, koliko je visoka zgrada. To je zasigurno najbrži način spuštanja s najvišeg sprata u suteren salona C42, a garantuje posve nov doživljaj!

 

Datum objave: 05/02/2015
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook