Naslovna > Vijesti > Kia Ceed daleko ispred aktuelne generacije

Geneva Motor Show

Kia Ceed daleko ispred aktuelne generacije

Već po prvim fotografijama da se naslutiti da je nova, druga po redu, generacija Ceed-a daleko odmakla od aktuelne generacije, a u prilog toj tvrdnji idu i činjenice o tehničkim karakteristikama

Malo po malo Kia je postala prepoznatljiv brand u Europi. Nije to više ona marka na čije se spominjanje odmah pomisli na jeftine, tvrde plastike i kičast dizajn. Danas kada kažemo Kia, prije svega pomislimo na automobil odličnog i atraktivanog izgleda sa garancijom od čak sedam godina. Da se stekne takva slika pomogli su novi modeli ovog proizvođača, a da ćemo tako nastaviti misliti potvrđuju modeli koji dolaze.

 

Prije svega novi Ceed. Automobil je dizajnerski miljama daleko ispred aktuelne generacije i bilo kakvo poređenje je suvišno. Novi Ceed je u svakom detalju bolji od starog.  Dinamički i atraktivan dizajn sa modernim linijama Ceed čine pravim „momačkim automobilom“.  Međuosovinski razmak od 265 cm je isti kao kod aktuelne generacije i iz toga se da naslutiti da platforma nije previše mjenjanja.

 

No, promjenjene su dimenzije ovog autombobila. Aktuelna generacija Ceeda je duga 423,5 cm i široka 179 cm, dok novi Ceed ima dodatne centimetre u dužini i širini: 430 cm je dug i 182 cm širok. Upravo nekoliko dodatnih centimetara će biti od izuzetne važnosti za ovaj kompakt, jer zbog njih će automobil u unutrašnjosti biti znatno prostraniji. Zapremina prtljažnika je 365 litara a preklapanjem zadnje klupe dobije se impresivnih 1370 litara. Kao da je riječ o prtljažniku nekog automobila više klase, a ne kompakta, kakav je Ceed.  Unutrašnji prostor je dovoljan za pet putnika, a svi materijali su za klasu bolji u odnosu na aktuelnu generaciju.

 

Dakle, nema više tvrdih plastika. Standardna oprema podrazumijeva klimu (manuelnu, ne automatsku) i sve ostalo što je dovoljno za osnovnu udobnost.
Kada je u pitanju motorizacija novi Ceed dolazi sa dva benzinca i jednim dizelašem u tri verzije, kao i u sadašnjem modelu. Osnovni 1.4 razvija 90 KS, a iznad njega je rangiran 1.6 sa 125 KS. Za kupce koji preferiraju dizelske agregate te mogu izdvojiti više novca, zanimljiv je dizelaš 1.6 CRDi sa 90, 115 i 128 KS. Automobil se proizvodi u slovačkoj Žilini, a premijeru će doživjeti na ovogodišnjem Salonu u Ženevi u petovratnoj izvedbi, dok će se trovratni model prikazati na jesen ove godine u Parizu, kao ProCeed, a očekuje se i karavnska izvedba.

Datum objave: 25/01/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook