Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Kia namjerava preoblikovati mobilnost u Evropi

Veliki planovi korejskog brenda

Kia namjerava preoblikovati mobilnost u Evropi

Kia i dalje nastavlja hrabar proces transformacije kako bi postala pružatelj održivih rješenja mobilnosti, s naglaskom na ljudima, planetu i profitu. Ova vizija podrazumijeva usklađivanje poslovnih ciljeva s društveno odgovornim praksama...

Na nedavnom događaju poznatom kao "Kia Brand Summit" u Njemačkoj, Kia je impresionirala prisutne predstavljajući svoj najnoviji model, EV9, te obnovila svoju hrabru strategiju brenda. Ova prezentacija je istakla kako će Kia preoblikovati mobilnost u Evropi i pridonijeti stvaranju bolje budućnosti za sve. Svoju najavu temelji na uspješnoj strategiji nazvanoj "Plan S", koja ima za cilj transformirati Kiau pružatelja održivih mobilnih rješenja, vođenih sa tri glavna principa: "ljudi", "planeta" i "profit". Kia ima jasan fokus na povećanju vrijednosti za svoje klijente, smanjenju emisija ugljenika putem upotrebe održivih materijala, generisanju prihoda i istovremeno djelovanju kao odgovorna korporacija. Nakon velikog uspjeha modela EV6, Kia sada predstavlja svoj najnoviji model, EV9, koji postavlja nove standarde i pokazuje još snažniju predanost elektrifikaciji. Kia ima ambiciozan plan za predstavljanje sve većeg broja električnih vozila do 2027. godine, kako bi zadržala Evropu kao svoje najvažnije tržište električnih vozila. Lansiranje modela EV9 u Evropi dolazi u vrijeme kada Kia bilježi rekordnu prodaju u prvom kvartalu, a čak 34,9% prodanih vozila čine elektrifikovani modeli.

 

 

 


Kia ima ambiciozan plan da na globalnom nivou do 2030. godine poveća udio prodaje elektrifikovanih vozila na 55% ukupne prodaje, što bi iznosilo 2,38 miliona vozila, te postane vodeći brend električnih vozila. Ovaj cilj je čvrsto podržan planom Kia-e da u sljedećih pet godina uloži 22 milijarde evra, pri čemu će 45% tog iznosa biti usmjereno prema budućim poslovnim područjima kao što su robotika, elektrifikacija i autonomna vožnja. Kijin položaj u Evropi nikada nije bio snažniji nego danas, s prošlogodišnjom prodajom od 542.423 vozila, što je povećanje od 7,9% u odnosu na 2021. godinu. Elektrifikovana vozila čine značajan udio u ukupnoj prodaji, dosežući 34,9%. Evropa će i dalje igrati ključnu ulogu u Kijinom putu ka postizanju cilja da postane pružatelj održivih rješenja mobilnosti, a brend planira ostvariti rast prodaje električnih vozila od 28,5% u Evropi u sljedećih sedam godina.

 

 

EV9 je kreiran na posebnoj platformi namijenjenoj električnim vozilima, što omogućava da bude opremljen tehnologijama, dizajnom i funkcijama koje do sada nisu bile dostupne na velikim električnim SUV vozilima. Ovaj SUV, koji će biti dostupan s mogućnošću autonomne vožnje trećeg stepena, predstavlja novo poglavlje u budućnosti automobilske industrije u Evropi. Sa funkcionalnostima poput AutoMode i Highway Driving Pilot (prvo dostupno samo u Njemačkoj), EV9 daje uvid u ono što nas očekuje u budućnosti. AutoMode je inovativni sistem asistencije vozaču razvijen od strane Kia-e, koji će omogućiti bežično nadogradnju i osvježavanje. Kia planira uvesti Highway Driving Pilot 2 funkciju do 2026. godine, koja će pod određenim uslovima podržavati vožnju "bez očiju", s ciljem postizanja potpuno autonomne vožnje u skorijoj budućnosti. Ove napredne tehnologije demonstriraju predanost Kia-e prema inovacijama i stvaranju sigurnije i udobnije vožnje za vozače.  EV9 nije samo tehnološko čudo i novi standard za električne SUV-ove, nego i vozilo bez prave životinjske kože. Uključuje više održivih materijala i eko materijala koje je moguće reciklirati, a to je i prvo vozilo Kia koje nudi nadogradnju preko online trgovine Kia Connect.

 


Kijina vizija održive mobilnosti, koja se temelji na strategiji "Plan S", ima ambiciozne ciljeve u vezi s elektrifikacijom i tehnologijom autonomne vožnje. Do 2030. godine, Kia planira prodavati 1,6 miliona baterijskih električnih vozila godišnje i postati jedan od vodećih globalnih proizvođača električnih vozila. U skladu s tim, Kia će u svojoj fabrici u Slovačkoj od 2025. godine proizvoditi mala i srednje velika električna vozila, koja su ključna za tržište u Evropi. Kia takođe posvećuje veliku pažnju razvoju povezivih funkcija vozila i tehnologiji autonomne vožnje kako bi vozila bila spremna za budućnost. Model EV9, koji je već predstavljen, predstavlja jedan korak prema ostvarenju ove vizije, pružajući napredne tehnologije i funkcije autonomne vožnje. Povećanju broja električnih vozila pridonosi i širenje evropske mreže punionica. Kia je uspostavila partnerstvo s kompanijama Ionity i Digital Charging Solutions (DCS), omogućavajući pristup više od pola miliona punjačkih mjesta u 28 zemalja.

Datum objave: 08/06/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook