Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Kijin tržišni udio u Evropi 5,1 %

Ostvaren rast od 4,2 %

Kijin tržišni udio u Evropi 5,1 %

Kijin najprodavaniji model u septembru bio je novi Sportage (15.454 vozila), a slijedili su ga Ceed sa svoje četiri verzije karoserije (11.602 vozila) i potpuno novi Niro (HEV, PHEV i EV) s 9.820 prodatih primjeraka. Ovi modeli su dio Kijine bogate elektrifikovane ponude koja pruža efikasnost i niske troškove održavanja...

Brojke koje je objavilo Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA) potvrđuju da se Kijin tržišni udio u Evropi (Kia ovdje svrstava zemlje članice EU, EFTA i Ujedinjeno Kraljevstvo) u prvih devet mjeseci 2022. godine povećao na 5,1 %, što znači rast od 4,2% u odnosu na isti period prošle godine. U zemljama članicama EU, EFTA (Švicarska, Norveška, Island, Lihtenštajn) i Ujedinjenog Kraljevstva je od januara do kraja septembra prvi put registrovanih 425.882 vozila Kia, što je 9,8% više nego u istom periodu lani. Ujedno se u tom periodu ukupno tržište putničkih vozila u Evropi smanjilo za čak 9,9%. 

 

 

Datum objave: 25/10/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook