Naslovna > Automobili > Audi > E-tron > Konačno predstavljen E-Tron

Audi

Konačno predstavljen E-Tron

Prema riječima čelnika kompanije ovaj novitet je prostrano vozilo sa pet sjedišta, električno pokretani premium SUV srednje veličine koji je odlično opremljen kako bi zadovoljio očekivanja kupaca premium automobila...

Audi je na posebnoj promociji u San Franciscu predstavio svoj prvi u potpunosti električno pokretani SUV E-Tron. Prema njihovim riječima ovaj novitet je prostrano vozilo sa pet sjedišta, električno pokretani premium SUV srednje veličine koji je odlično opremljen kako bi zadovoljio očekivanja kupaca premium automobila. " E-Tron je opremljen "vrhunskim infotainmentom i sistemima pomoći vozaču, a tu je i baterija koju je Audi posebno razvio kako bi se zagarantovale zavidne performanse, dugovječnost i sigurnost." Što se tiče specifikacija ovaj automobil do 60 m/h, odnosno 96,5 km/h ubrzavaće za 5,5 sekundi, a najveća brzina mu je ograničena na 200 km/h. Dimenzije  automobila iznose 4902 x 1938 x 1664 mm, a međuosovinski razmak mu je dugačak skoro tri metra, odnosno iznosi 2924 mm. To će biti dovoljno kako bi se unutar kabine osigurala dovoljna ponuda prostora komforni smještaj za pet putnika, a dodajmo kako će im na raspolaganju stajati prtljažnik zapremine 807 l, odnosno 1614 l s preklopljenim zadnjim sjedištem. E-Tron pokreću dva asinkrona električna motora (ASM) od kojih je jedan zadužen za prednju, a drugi za zadnju osovinu. Tako je riječ o pogonu na sva četiri točka, a pri umjerenim brzinama većina snage i momenta dolazi od zadnjeg motora kako bi se povećala ekonomičnost. Prilikom tzv. coastinga motori rade bez "magnetnog trenja."

 

 

Što se baterije tiče iz Audija poručuju da se ona smještena ispod kabine u podu te da je dimenzija 2,28 x 1,63 x 0,34 m, a čini je 36 ćelija u četvrtastim aluminijskim kućištima. Posložena su u dva "kata", duži donji i kraći gornji kat. Ova baterija je nominalne voltaže od 396 V te kapaciteta od 95 kWh, a opremljena je i naprednim sistemom hlađenja. Autonomija se za sada ne pominje, a raniji izvještaji su upućivali na oko 400 km, prema WLTP-u. E-Tron je kompatibilan s AC i DC punjačima te SAE J1772 te CSS standardima. Pogodan je za punjenje brzim DC punjačima snage do 150 kW na kojima je moguće napuniti do 80% kapaciteta baterije za svega pola sata. Takođe, standardnu opremu će činiti i 9,6 kW AC punjač koji će omogućiti da se putem kućne utičnice baterija napuni tokom noći. Audijevi stručnjaci procjenjuju da oko 30% E-Tronove autonomije dolazi od inovativnog sistema regenerativnog kočenja koji omogućava motorima da prikupljaju energiju u trenucima kada vozač otpusti papučicu gasa i pritisne kočnicu. Između ostalog, vozač može sam izabrati stepen regenerativnog kočenja putem ručica na upravljaču.

 

 

E-Tron će biti opremljen MMI interfejsom sa 10,1-inčnim gornjim središnjim ekranom te 8,6-inčnim donjim ekranom putem kojeg se upravlja klima uređajem i pojedinim elementima komfora. Gornji je zadužen za većinu ostalih on-board sistema. Tu je i velika digitalna instrumentna ploča, kao i napredni sistem prepoznavanja glasa koji omogućuje glasovno upravljanje. Svakako treba pomenuti i sistem Virtual Mirrors, odnosno kamere umjesto klasičnih retrovizora s kojih se slika prikazuje na ekranima na vrhu unutrašnje obloge vrata. Bogata standardna oprema je nadopunjena i raznim opcijskim elementima, a svi zajedno čine ovaj model iznimno sigurnim i udobnim. Pogonski sklop nudi sedam mogućnosti različitog podešenja svog rada od komfornog do izrazito sportskog. Tu je i automatski prilagodljivi ovjes koji može podesiti visinu poda za do 75 mm zavisno o brzini, podlozi, načinu vožnje i uslovima na cesti. Napredni sistem raspodjele obrtnog momenta uparen s inovativnim sistemom nadzora proklizavanja točkova osigurava optimalno prianjanje u svim uslovima. Audi E-Tron na američko tržište stiže u prvoj polovini sljedeće godine u tri paketa oprema, a cijena će se kretati između 74.800 i 86.700 dolara. Knjiga narudžbi je već otvorena, a mjesto na listi se osigurava s povratnim pologom od 1000 dolara.

Datum objave: 18/09/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook