Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Kriza na polju prodaje novih vozila i u susjedstvu

Hrvatska

Kriza na polju prodaje novih vozila i u susjedstvu

Od početka ove godine zaključno sa novembrom u Hrvatskoj je registrovano 42.805 novih modela, što je više u odnosu na prošlu godinu, ali osjetno manje u odnosu na sezone prije krize epidemije virusa...

Brojka od oko 43.000 zabilježenih novih registracija kada se uporedi sa prošlogodišnjom cifrom od 34 hiljade djeluje zadovoljavajuće. Međutim sa 45.000, koliko će najvjerovatnije biti sa decembrom, 2021. godina je značajno manje plodonosna u odnosu na godine prije krize koju je uzrokovala globalna pandemija virusa. Tako je, na primjer, tokom 2019. godine, neposredno prije virusa, u Hrvatskoj zabilježeno 62.938 novih registracija, dok je u periodu rekordne, sada već davne 2008. kupce pronašlo 88.265 novih automobila, što je gotovo duplo više u odnosu na tekuću sezonu.

 

 

 

 

 


Kada je riječ o najuspješnjim kompanijama, prvo mjesto zauzeo je Volkswagen sa 5613 registracija, a slijede Škoda sa 4336, Opel (3515), Kia (3008), Dacia (2706), Renault (2673), Hyundai (2470) Suzuki (2358), Peugeot (2114) dok listu Top 10 zatvara Toyota sa 1839 registracija. Hrvatski vozači su najviše povjerenja dali sljedećim modelima, Opel Corsa (1836), Škoda Octavia (1725), Dacia Duster (1490), Volkswagen T-Cross (1398), Dacia Sandero (1157), Volkswagen T-Roc (1064), Renault Clio (1027), Hyundai Tucson (984), Suzuki Vitara (954) i Kia Stonic (931).

Datum objave: 09/12/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook