Naslovna > Vijesti > Kriza na tržištu automobila u punom mahu

Evropska Unija

Kriza na tržištu automobila u punom mahu

Prethodni oktobar ostaće zapamćen kao možda i najlošiji mjesec kada je riječ o broju prodanih novih automobila, pokazuju redovne analize koje prate stanje tržišta...

ACEA organizacija koja okuplja evropske proizvođače automobila, te prati stanje na tržištu i redovnim izveštajima obavještava javnost o uspješnosti prodaje na mjesečnom i godišnjem nivou, objavila je da je za period proteklog mjeseca isporučeno oko 665.000 novih automobila na teritoriji Evropske Unije. To je najlošiji prodajni rezultat u jednom mjesecu još otkako se vodi ovakav vid statistike od 1990. godine, a ujedno ova brojka je za 30% manja u odnosu na oktobar 2022. godine.  Tržišta najvećih zemalja Unije su i najviše pogođena, tako je u Nemačkoj prodano 178.500 vozila, što je minus od 34,9%, u Francuskoj 118.000, ili  -30% a u Italiji 101.000, odnosno čak jedna trećina manje ili -35,7%, u poređenju sa istim mjesecom prethodne godine. Najuspješniji brend u proteklom mjesecu bio je njemački gigant Volkswagen, međutim to mu je slaba utjeha s obzirom da je brojka od 62.000 ostvarenih prodaja, manja za 41.7%, u odnosu na isti period 2020. godine.

 

 

 

 

 

Iza Volkswagena slijedi francuski duo, Renault sa 48.000 isporuka, što znači 36% slabiji rezulat, dok je na trećem mjestu Peugeot koji je zabilježio oko 47.000 novih registacija, uz smanjen promet od 32.5% u poređenju sa prošlom sezonom. Jedna od rijetkih kompanija koja je ipak uspjela ostvariti pozitivno poslovanje u ovom teškom mjesecu je Hyundai, južnokorejski brend zabilježio je 36.400 prodaja, što je dovoljno za plus od 7.8u odnosu na isti mjesec prošle godine. Najzaslužnija za ovakav dobar rezultat je je dobra prodaja novog modela Tucson, kako smatraju stručnjaci.

Datum objave: 19/11/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook