Bugatti Chiron Pur Sport je osmišljen sa ciljem da bude upravljiviji i agilniji u vožnji za razliku od regularne varijante koja se bazira na postizanje velikih brzina. Bugattijevi inžinjeri su redukovali težinu na točkovima i kočionom sistemu kako bi ovaj model „oslabio“ 50 kilograma. Modifikovane su zadnje i prednje opruge, adaptivne amortizere i ugradili dodatni režim vožnje koji omogućava bolju kontrolu vučne snage. Pogonska jedinica na Pur Sport modelu ostaje ista kao i na prethodniku, quad-turbo W16 sa 1500 KS i 1600 Nm obrtnog momenta. Doduše prag „crvene linije“ na obrtomjeru je pomjeren za 200 o/min, a modifikovan je i sedmostepeni mjenjač. Zadnji hidraulički spojler je zamijenjen manjim fiksnim, čija jednostavnija konstrukcija dodatno olakšava vozilo za 10 kilograma.
Nakon navedenih izmjena maksimalna brzina iznosi „samo“ 350 km/h u poređenju sa 420 km/h na regularnom, brzinskom prethodniku. Prema Bugattiju ovaj prerađeni model pruža bolji osjećaj upravljanja i ponašanje u oštrim zavojima jer „nalet“ između 37 i 76 km/h traje dvije sekunde kraće nego kod standardne verzije Chirona. Bugatti će započeti produkciju ovog „olakšanog“ modela u drugoj polovini ove godine, a kompanija planira da sklopi samo 60 jedinica varijante Chiron Pur Sport po okvirnoj cijeni od 3 miliona eura po primjerku.