>
Po uzoru na seriju 5, BMW je nedavno predstavio i seriju 3 u GT izvedbi, koja je predstavljena i na domaćem tržištu. Prezentacijama u Mostaru, Sarajevu i Banjoj Luci, ovlašteni zastupnik BMW-a za BiH, preduzeće Tomić, „trojku“ u GT izvedbi predstavilo je i domaćoj javnosti. U odnosu na standardnu verziju „trojke“ iz koje je i izveden, novi GT je sa 20 cm većom dužinom, 11 cm dužim osovinskom razmakom i osam centimetara većom visinom, osjetno gabaritniji.
Neki bi rekli da je kao takav na pola puta između klasičnih limuzinskih i BMW-ovih SUV modela. I dok je prednjim dijelom sa agresivnijom prednjom maskom, izduženim poklopcem motora i malim prevjesom ispred prednje osovine, tipičan BMW, iza B stuba je to nešto potpuno novo. Pažljivijim zagledanjem primijetićete da je GT model na blatobranima dobio stilizovane otvore za bolji protok vazduha i poboljšanje aerodinamike, da na vratima nema metalnih okvira, da ima veće staklene površine i da mu se krovna linija završava na zadnjim svjetlima, a ne na poklopcu rezervoara kao kod limuzine.
Poznati enterijer
Koliko je čvrsto vezan za ostale karoserijske verzije „trojke“, GT najbolje pokazuje u enterijeru. Svaka sličnost je namjerna, ali i razumljiva, jer BMW nudi novi model prvenstveno ljubiteljima trojke, koji su u enterijeru limuzine, karavana i kupea do sada nalazili sve ono što im se sviđa. Ako se već pitate čemu onda GT, odgovor se krije u činjenici da jedino on ima blago povišenu poziciju za upravljačem, raskošnu ponuda prostora iznad glava putnika i na zadnjoj klupi, te funkcionalan i pristupačan prtljažnik.
Osim toga, zahvaljujući koncepciji vrata bez okvira i velikim staklenim površinama, koje se mogu nadograditi panoramskim krovom, ovaj model nudi i jedan sasvim drugačiji doživljaj u vožnji, sa puno prirodnog svjetla u kabini.
Uzorna udobnost
Pogonska gama BMW 3 GT sastoji se od pet agregata - tri benzinca i dva dizelaša, raspona snage od 143 do 306 KS. Svi motori su opremljeni sa TwinPower Turbo tehnologijom i serijskim start/stop sistemom. U ponudi su i dva mjenjača - manuelni šestostepeni i osmostepeni automatik. Sistem vješanja u osnovi je preuzet sa limuzinskog modela, ali je prema BMW-ovim navodima, zahvaljujući 10 cm dužem osovinskom razmaku, kod GTa udobnost još bolja.
Kupcima dubljeg džepa ponuđena je i mogućnost doplate aktivnog ogibljenja sa „Sport“ i „Comfort“ režimima rada.
Cijena na BH tržištu za BMW 318d GT je 64.416,23 KM, a za BMW 320d GT 69.908,21 KM.