Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Moguće ograničenje brzine na autoputevima

Njemačka

Moguće ograničenje brzine na autoputevima

U najmnogoljudnijoj zemlji Evropske Unije trenutno se vodi debata o tome da li treba konačno postaviti ograničenje brzine na autoputeve...

Javno mnjenje u Njemačkoj podijeljeno je po pitanju uvođenja ograničenja maksimalne brzine na autoputeve. Još je 1952. godine vlada tadašnje Zapadne Njemačke ukinula ograničenja brzina na autoputevima, a regulaciju istih dala u ruke pokrajinskih vlada. Ovaj sistem zadržao se i do dan danas, te na velikim dionicama autoputeva nema nikakvih ograničenja brzine. Međutim, kako trenutno stvari stoje, veoma je moguće da će ovaj sistem biti izmjenjen, jer postoji očigledna želja izvršne vlasti ka ovom koraku, a takođe najnovija istraživanja javnog mnjenja govore da bi ova odluka naišla na odobravanje gotovo dvotrećinske većine stanovništva, čime se legitimitet ove odluke ne bi dovodio u pitanje.

 

 

 

 

 


Podaci na nedavnoj anketi koja je sprovedena na veb stranici  Deutsche Welle-a, pokazali su da 60% ljudi u zemlji podržava ograničenje od najmanje 130 km/h, dok je 38% zadovoljno sa trenutnim sistemom. Zanimljivo je da je za prvu opciju glasao, na prvi pogled reklo bi se neočekivano, i prvak Formule 1, njemački državljanin Sebastian Vettel. Iako bi možda kao prvi razlog ovog poteza moglo da se uzme povećanje sigurnosti učesnika u saobraćaju, većina građana Njemačke ipak smatra da ova odluka treba da stupi na snagu, kako bi se smanjila potrošnja goriva SUS motora i emisija štetnih gasova, stvari koje su povećane prilikom većih brzina i obrtaja. Dakle stanovništvo ove zemlje sklonije je da izabere nešto sporiju vožnju, u odnosu na dodatne poreze, koji su dio mjera za suzbijanje emisija u državi, za što se zalaže savezna vlada u Berlinu.

Datum objave: 03/11/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook