Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Monovolumeni bez direktnih nasljednika na vidiku

Ford S-Max, Galaxy

Monovolumeni bez direktnih nasljednika na vidiku

Mondeo je povučen ranije ove godine, ali proizvođač automobila obećava da će imati barem jedan plug-in hibridni ili potpuno električni model u svakom segmentu na evropskom tržištu, što vjerovatno uključuje i sada opadajući D-segment gdje se Mondeo takmičio sa VW Passatom, Škodom Superb i sličnima...

Ford s ponosom najavljuje da će proći kroz „najveću transformaciju u istoriji kompanije“, koja – barem u Evropi – uključuje repozicioniranje na tržištu u „avanturistički“ brend. Nekako u suprotnosti sa ovom novom filozofijom, proizvođač automobila sada potvrđuje da će modeli S-Max i Galaxy – Fordova najprostranija i najspremnija vozila za avanturu na Starom kontinentu - biti ukinuta u proljeće sljedeće godine, bez direktnih zamjena u planu. Odluka dolazi kao rezultat Fordovog prelaska na asortiman potpuno električnih proizvoda i kao odgovor na promjenjivu potražnju kupaca.

 

 

 


Ford Galaxy je lansiran u Evropi 1996. godine kada je stigla prva generacija porodičnog tegljača kao proizvod zajedničkog ulaganja između Forda i Volkswagen grupe. Model se takođe prodavao kao Volkswagen Sharan i SEAT Alhambra, ali kada je model druge generacije debitovao 2006. godine, prešao je na novu platformu koja je zajednička sa Mondeom. Od lansiranja na tržište, više od 820.000 primjeraka Galaxyja prodano je širom evropskog kontinenta.

 

 

Galaxy druge generacije krenuo je u prodaju zajedno sa sportskijim S-Maxom, od kojih je oko 570.000 primjeraka isporučeno kupcima od 2006. Međutim, samo u 2021. godini prodaja je dramatično pala i prodano je samo 4.700 Galaxy i 7.400 S-Max jedinica u Evropi. Ford kaže da su knjige narudžbi za dva višenamjenska vozila nedavno zatvorene, što u osnovi znači da se više ne može naručiti potpuno novi S-Max ili Galaxy. Samo postojeće narudžbe kupaca proizvodiće se u Fordovoj fabrici u Valensiji, u Španiji, prije nego što se ova dva modela ukinu.

 


I S-Max i Galaxy dobili su osvježenje 2021. godine kada je u ponudu dodat novi elektrifikovani pogonski sklop. 2,5-litarski benzinski motor, podržan malim električnim motorom, litijum-jonskom baterijom od 1,1 kWh i CVT-om, bio je odgovoran za pogon dva kombija, nudeći  snagu od 190 konjskih snaga (142 kilovata). Međutim, sa ambicijama brenda da postane potpuno električan u Evropi do kraja tekuće decenije, čini se da nema mjesta za porodična vozila sa agregatima sa unutrašnjim sagorijevanjem.

Datum objave: 27/10/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook