Naslovna > Automobili > Ford > GT > Najekstremniji GT u istoriji brenda

Ford GT Mk IV

Najekstremniji GT u istoriji brenda

Zainteresovane strane moraju proći kroz proces prijave te prikupiti 1,7 miliona dolara. Ford će ručno birati kupce u prvom kvartalu naredne godine i početi isporuku do kraja proljeća...

Čuvajući najbolje za kraj, Ford je predstavio najekstremniju verziju GT-a do sada – Mk IV. Podsjeća na istoimeni trkaći automobil iz 1967. godine i biće posljednji GT napravljen samo za stazu. Kao priznanje svom pretku koji je osvojio Le Mans, proizvodnja će biti ograničena na 67 jedinica i sve će biti ručno rađene u Multimatic-ovom pogonu u Markhamu u Ontariju. Ford GT Mk IV iz prati GT LM izdanje koje je otkriveno početkom oktobra kao posljednja iteracija ovog superautomobila. I dok se LM morao zadovoljiti sa 660 konjskih snaga, novi GT obećava više od 800 konjskih snaga. Zanimljivo je da Ford spominje "jedinstveni bi-turbo EcoBoost motor", a da nije eksplicitno rekao da je baziran na istom 3,5-litarskom V6 agregatu.

 

 

 


Osim zdravog povećanja snage, novi GT Mk IV ima drugačiju šasiju nakon istezanja međuosovinskog razmaka kako bi se poboljšalo upravljanje. Labudova pjesma superautomobila takođe koristi trkački mjenjač, Multimatic-ov prilagodljivi spool ventil (ASV) vješanje i prerađeno tijelo za bolju aerodinamiku. Pošto nisu morali da se pridržavaju propisa o putnim automobilima, inženjeri su imali više slobode tokom razvoja.

 

 

 

Na prvi pogled tu su pojednostavljena prednja svjetla i odsustvo bočnih retrovizora, šira karoserija, posebno džinovsko krilo i difuzor nazad. Ostale karakteristike uključuju krovni spojler od karbonskih vlakana, prednje kanadere i džinovski razdjelnik vazduha koji bi mogao poslužiti kao snježni plug. Bočni usisnici vazduha izgledaju veći, vjerovatno zato što je poboljšanom motoru potrebno više hlađenja.

Datum objave: 09/12/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook